  • Data: 2023-12-06 15:46:47
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 6.12.2023 o 13:29, heby pisze:
> [...]
    -co-zhakowali-prawdziwy-pociag-a-nawet-30-pociagow/

    > Właśnie czytałem. Ciekawe kto za to beknie i czy w ogóle w tym państwie
    > z kartonu można robić takie numery.

    To jeszcze coś dodam
    "My ( redford , mrtick i ja) dokonaliśmy inżynierii wstecznej kodu PLC
    jednostek EMU NEWAG Impuls . Pociągi te blokowały się z dowolnych
    powodów po serwisowaniu w zewnętrznych warsztatach. Producent
    argumentował, że było to spowodowane nadużyciami tych warsztatów i że to
    one powinny być serwisowane przez nie, a nie przez osoby trzecie."
    "W jednym z pociągów odkryto zapis w kodzie oprogramowania, że ten ma
    zgłosić awarię, jeśli dzień miesiąca jest większy lub równy 21 oraz
    miesiąc jest większy lub równy 11, a rok większy lub równy 2021. System
    poinformował 21 listopada 2022 r., że zepsuła się sprężarka, chociaż ta
    była w dobrym stanie."

    --
    Janusz