  • Data: 2023-12-07 22:12:19
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/12/2023 21:36, J.F wrote:
    > Tylko ze "poważna firma" to byłby pewnie Newag.
    > Bo jakby jakies "koleje regionalne" mialy robic review firmware
    > pociągu ...

    Chodzi o to, że ten zewnętrzny review w tym wypadku jest zbędny, bo
    tajemnicy wewnątrz firmy nie da się zachować. Ktoś to zauważy i zapyta w
    samym Newagu, a może i doniesie do prokuratory, bo w końcu to jest na
    granicy bezpieczeństwa, ingeruje wprost w krytyczne funkcje napędu. Ja
    by mieli prawiłowy cykl oczywiście.

    Review czy autyt zewnątrzny czasem miałby sens, gdyby szukali bugów. Ale
    spisek tego typu byłby widoczny jak na dłoni, w dowolnej fimie z
    prawidłowym cyklem tworzenia oprogramowania, tego nei da się łatwo
    ukryć. Ja nie widzę opcji utrzymania tego w tajemnicy, chyba że jednak
    dziadostwo jakościowe na to pozwoliło. Bo "wszyscy w spisku" brzmi słabo.