  • Data: 2023-12-06 22:11:34
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Dec 2023 20:03:29 +0100, io wrote:
> [...]
    -co-zhakowali-prawdziwy-pociag-a-nawet-30-pociagow/

    > Wręcz przeciwnie. Niezależny serwis lepiej weryfikuje producenta. To
    > dokładnie wyszło.

    I tak, i nie.
    Najlepiej było kupic pociągi z serwisem np na 1mln km, i niech wygrywa
    najtansza/najlepsza oferta.
    Tylko 1mln to chyba dla kolei mało, wiec nie wiem - 5 mln plus
    rewaloryzacje, czy dlugaśna umowa co producent ma zapewnic i
    dostarczyc, aby serwis niezależny był mozliwy ...

    J.