  • Data: 2012-01-07 17:40:44
    Temat: Re: HTML - funkcjonalność znaczników...
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 07 Jan 2012 14:04:18 -0000, porneL napisał(a):

    > Tak.

    Dzięki, szkoda, że nadal popularny IE8 tego nie obsługoje. Koncepcja SVG
    jest bardzo interesująca. W wielu przypadkach mogłaby wyprzeć SWFy. Akurat
    z kimś poruszałem temat SVG w kontekscie braku supportu SWFów przez wiele
    urządzeń mobilnych. Ponoć Apple wypiął się i będzie się wypinał na SWFy.
    Czy masz jakieś informacje na temat zamiarów producentów urządzeń mobilnych
    co do obsługi SVG? Czy to jest/będzie kompatybilny format dla tych
    urządzeń?