  • Data: 2012-01-07 14:10:48
    Temat: Re: HTML - funkcjonalność znaczników...
    Od: porneL <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 07 Jan 2012 09:18:26 -0000, Marek <p...@s...com> wrote:

    > Chyba nie rozumiemy się:
    >
    > p, ul, ol, dl, h1, h2 {
    > margin-top: 0px;
    > margin-bottom: 15px;
    > }
    >
    > Nie ma tu żadnej kombinacji elementów.

    Jest:

    <ul>
    <li><p>
    </ul>

    Daje 30px margin bottom bez zapadania, 15px z zapadaniem.

    Jeżeli odstęp 2×15px jest pożądany, to powinieneś używać padding-bottom
    zamiast margin.

    > 1px solid #FFF">
    >
    > Jeśli ten border jest po to aby przerwać collapsing, to obrazek zostanie
    > podzielony na dwie części z białą linią pomiędzy nimi.

    No to nie dziel obrazka. Przez to tylko spowalniasz jego ładowanie (na
    łączach szerokopasmowych wręcz podwajasz czas ładowania).

    Poza tym border-top:1px solid transparent; albo padding-top:1px; +
    margin-top:-1px usuwa efekt.

    --
    regards, porneL