  • Data: 2010-01-13 01:33:21
    Temat: Re: HTML 4.01 - dlaczego inputy muszą być w DIVach ?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak masz wizję, żeby etykieta była czerwona, to walisz <font color=red>?

    Nie. Wtedy robię <label style="color:red">... Skąd pomysł na wycofany <font>
    ?

    > HTML Strict nie jest od prezentacyjnego HTML i ten <br> nie powinien tam
    > być.

    Poproszę o jakiś link na ten temat. Patrzałem na HTML5 i nawet tam nie
    znalazłem przeciwskazań w stosowaniu <br> Nadużyciem jest natomiast
    stosowanie <br> pomiędzy <label>'ami, np:

    Jak w takim razie zrobić etykietę dwuwierszową tak aby łamanie nie wypadło w
    losowym miejscu?