  • Data: 2010-01-13 01:12:55
    Temat: Re: HTML 4.01 - dlaczego inputy muszą być w DIVach ?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ciut Ci zajęło dojście do właściwej formy.

    Właściwej? Oto przykład ze strony W3C
    http://www.w3.org/TR/1999/REC-html401-19991224/inter
    act/forms.html#h-17.9

    <FORM action="..." method="post">
    <P>
    <LABEL>
    First Name
    <INPUT type="text" name="firstname">
    </LABEL>
    <LABEL>
    <INPUT type="text" name="lastname">
    Last Name
    </LABEL>
    </P>
    </FORM>

    Obie formy posługiwania się <label>'em są właściwe w/g tej dokumentacji. Rozwiązanie
    z <label> nie oblewającym <input> jest bezużyteczne gdy wykorzysujemy ten element
    jako blok formatujący pola tekstowe w układzie tabelarycznym. Dlatego te <br>ki są
    potrzebne.

    > Owszem, wydaje Ci się ;)

    Mógłbyś poprzeć tą opinię jakimś linkiem? Chętnie poczytam. :-)
    Nie znalazłem takich zapisów u twórców standardu.