  • Data: 2010-01-13 14:31:04
    Temat: Re: HTML 4.01 - dlaczego inputy muszą być w DIVach ?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwaczny nie dziwaczny, mnie sie wydaje dziwne tylko stosowanie <p> bądź
    >
    > http://htmlhelp.com/reference/html40/forms/fieldset.
    html

    To zależy od zastosowania. Problem w tym, że <fieldset> generuje ramkę, a
    zgodnie z tym co napisano w cytowanym przez Ciebie linku <p> stosuje się
    jako pożywkę dla starszych browserów, które <fieldset> nie obsługiwały.
    Wstawia się ten <p> tylko po to żeby był.

    Może zadam pytanie nieco inaczej: czy gdyby można było zmienić standard HTML
    4.01 Strict, to czy niewłaściwym byłoby zezwolenie na konstrukcję typu:

    <form>
    </form>

    Gdzie

    label {