  • 1. Data: 2010-06-21 12:43:19
    Temat: HTC s710- mrugajaca zielona dioda
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Otoz, posiadam HTC s710, i denerwuje mnie ta ciagle mrugajaca zielona dioda,
    Niestety, nie posiadam polskiego menu i ciezko po angielsku znalesc.
    Zatem,szanowni, czy mozna gdzies to wylaczyc w ustawieniach ?.. czy ten
    model juz tak ma ze bedzie mrugac ?( nie wiem, ze ma zasieg ? )

    pozdr.

    CeZ__134

  • 2. Data: 2010-06-24 18:39:45
    Temat: Re: HTC s710- mrugajaca zielona dioda
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Jest to mozliwe - pamietam bo mialem ten telefon. Niestety nie powiem Ci
    > gdzie.
    >
    > Przy okazji - telefon bardzo fajny, ale moim zdaniem wykonany z bardzo
    > kiepskich materialow. Po pol roku farba schodzila z kazdego cm2
    > powierzchni, zaczely szwankowac klawisze - wyglad tragiczny. Przestal
    > sie wlaczac przed minieciem roku od zakupu (nowego).

    No to za wiele mi nie pomogles..
    A telefon fakt, calkiem fajny - tylko ze ja mam tel z niemiec i na
    klawiaturze sa pozamieniane litery Z i Y i czasami gubie sie w pisaniu
    sms-ow :)

    CeZ__134

  • 3. Data: 2010-06-25 00:16:44
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>