  • 1. Data: 2010-06-23 13:08:56
    Temat: Heyah, doładow. za 150zł, na jak długo?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Jak to jest z doładowaniem w Heyah za 150 zł?
    Bo tu: http://www.heyah.pl/o-heyah_doladowania
    w ogóle nie przewidziano takiego nominału, największy jest za 50zł
    (przedłuża o 3 miesiące).
    Ale z kolei tu: https://doladuj.heyah.pl/heyah-client/HomeLoadClean.
    do
    widać, że doładowanie za 150zł przedłuża o 6 miesięcy.
    Tylko nie jest jasne czy to nie jest TYLKO dla doładowań online, przez
    tamtejszy formularz?

  • 2. Data: 2010-06-23 13:17:52
    Temat: Re: Heyah, doładow. za 150zł, na jak długo?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Tylko nie jest jasne czy to nie jest TYLKO dla doładowań online, przez
    >tamtejszy formularz?

    Czemu tylko przez formularz?
    Sa jeszcze doladowania z bankow internetowych, z bankomatow...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-06-23 15:01:14
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 23 Cze, 15:17, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    qy.googlegroups.com...

    > Czemu tylko przez formularz?
    > Sa jeszcze doladowania z bankow internetowych, z bankomatow...

    Ale czy przez KAŻDY sposób doładowania za 150 zł przedłuża o 6
    miesięcy?
    Czy tylko i wyłącznie poprzez "Doładowanie Heyah" (
    https://doladuj.heyah.pl/heyah-client/HomeLoadClean.
    do )?
    A jak każdym innym spsosobem doładuję za 150 zł to przedłuży po prostu
    tylko o 3 miesiące (tak jak za 50zł)?

  • 4. Data: 2010-06-23 15:14:05
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-06-23 15:08, Xian Mi Mao wrote:
    > Jak to jest z doładowaniem w Heyah za 150 zł?

    a moze zajrzec do regulaminu - cennika?

    http://www.heyah.pl/repozytorium/regulaminy/o-heyah_
    ogolne

    ogolne - doladowania

    http://www.heyah.pl/object.php/act/dow/oid/1b364d2af
    a971c94c3b679beefd82645

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2010-06-23 16:11:01
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 23 Cze, 17:14, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:

    > http://www.heyah.pl/object.php/act/dow/oid/1b364d2af
    a971c94c3b679beef...

    O, nareszcie coś konkretnego!
    Czyli więc "doładowania elektroniczne" spełniają ten warunek, a każde
    inne (w tym ze "zdrapek") - NIE!
    Przydałoby się jeszcze PRECYZYJNIE określić co będzie rozumiane przez
    "doładowania elektroniczne"?

  • 6. Data: 2010-06-23 20:49:55
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-06-23 18:11, Xian Mi Mao wrote:

> [...]
    > inne (w tym ze "zdrapek") - NIE!
    > Przydałoby się jeszcze PRECYZYJNIE określić co będzie rozumiane przez

    moze wiec regulamin Heyah przeczytasz - to musi byc tam okreslone.