  • 1. Data: 2010-06-23 13:42:50
    Temat: Play - Xtra Numer - kruczek!
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Pierwszy kruczek zwiazany z usluga Xtra Numer w Play zostal wykryty!
    Otoz majac aktywna usluge "Zbieraj Minuty" w sytuacji, gdy na Xtra Numer
    dzwoni ktos spoza Play, polaczenie traktowane jest jak przychodzace z Play -
    ergo - nie sa naliczane bonusowe minuty.

    Po prostu jest tutaj analogia z sytuacja, kiedy na numerze A z Play mam
    ustawione przekierowanie na numer B tez z Play. Gdy dzwoni ktos z Playa na
    numer A, to tylko ten numer dostaje bonus. Faktycznie odbierajacy polaczenie
    numer B bonusa nie dostaje, gdyz dla niego jest to polaczenie przychodzace z
    Play (z numeru A). Tutaj jest wszystko w porzadku, gdyz bonus zbiera numer
    A.
    W sytuacji, gdy numer A jest tylko aliasem przydzielonym w ramach uslugi
    Xtra Numer, nikt nie dostaje bonusowych minut - dostalby je numer A, ale
    jest to tylko alias, nie przypisany do zadnego konta abonenckiego (w skrocie
    myslowym mozna to ujac tak, ze bonus zbiera wowczas P4).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2010-06-23 13:43:51
    Temat: Re: Play - Xtra Numer - kruczek!
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > ustawione przekierowanie na numer B tez z Play. Gdy dzwoni ktos z Playa na
    > numer A, to tylko ten numer dostaje bonus. Faktycznie odbierajacy
    > polaczenie

    ialo byc oczywiscie "spoza Playa".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-06-23 13:59:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > ialo byc oczywiscie "spoza Playa".

    Kruczek, nie kruczek, nawet nie wiadomo, czy zamierzony, w dodatku
    nawet spójny logicznie (wszak dzwoni się na numer na którym nie ma
    włączonej opcji zbierania minut).

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-06-23 15:48:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Kruczek, nie kruczek, nawet nie wiadomo, czy zamierzony, w dodatku nawet
    > spójny logicznie (wszak dzwoni się na numer na którym nie ma włączonej
    > opcji zbierania minut).

    W takim razie kruczek polega na tym, ze opcji tej nie mozna wlaczyc....
    No ale poczekajmy na koniec fazy "beta" tejze uslugi.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-06-23 19:06:31
    Od: Klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-23 17:48, SDD pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"<l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > W takim razie kruczek polega na tym, ze opcji tej nie mozna wlaczyc....
    > No ale poczekajmy na koniec fazy "beta" tejze uslugi.

    a po co chciałbyś ją włączać jak numer jest tylko do odbierania ?

  • 6. Data: 2010-06-23 19:48:40
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 23 Cze, 15:42, "SDD" <s...@t...pl> pisze...
> [...]
    > dzwoni ktos spoza Play, polaczenie traktowane jest jak przychodzace z Play -
    > ergo - nie sa naliczane bonusowe minuty.

    Ja wiem czy kruczek...?
    "FAQ:
    - Czy dla Xtra Numeru działa usługa Zbieraj Minuty?
    - Nie. Niestety nie działa ta usługa"

    http://tinyurl.com/2wj62vo
    http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/xtra-numer/index.
    html