  • 1. Data: 2010-06-23 14:44:38
    Temat: E72 mapy
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Prośba.
    Za cholerę nie mogę/nie potrafię zaktualizować map przy pomocy Ovi. Help
    nokiowy niewiele daje.
    Mapa się zaczyna zaciągac, później staje, nie kończy się, jest pat.
    Generalnie prośba - jak to cholerstwo zaorać do zera i postawić od nowa?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-24 14:08:48
    Temat: Re: E72 mapy
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

> [...]
    >
    > Mapa się zaczyna zaciągac, później staje, nie kończy się, jest pat.
    > Generalnie prośba - jak to cholerstwo zaorać do zera i postawić od nowa?

    Nie wiem :) ale pocieszę się, że też walczę z tym od kilku dni. Update
    aplikacji skasował wszystkie mapy i kazał pobierać od nowa. Z trudem udało
    mi się ściągnąć samą Polskę + lektora, ale w Europie jeszcze tyle
    krajów......

    Mam wrażenie, że to głównie wina serwerów Nokii i to one zrywają połączenia.
    Szkoda tylko, że pliki się nigdzie nie zapisują na HDD, tylko każde nowe
    pobieranie zaczyna się od nowa... ogólnie dramat ;/

    Pan Łoś

  • 3. Data: 2010-06-25 13:57:56
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    CeSaR <a...@m...com> wrote:
> [...]
    > Mapa się zaczyna zaciągac, później staje, nie kończy się, jest pat.
    > Generalnie prośba - jak to cholerstwo zaorać do zera i postawić od nowa?

    Nie używaj OVI tylko PC Suite + Nokia Maps Loader

    Z ovi miałem problemy, a powyższy duet zadziałał bezbłędnie.

    --
    gs

  • 4. Data: 2010-10-25 21:36:47
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Fri, 25 Jun 2010 13:57:56 +0000 (UTC) Grzegorz S <g...@s...waw.pl> wrote:
    > Nie używaj OVI tylko PC Suite + Nokia Maps Loader
    > Z ovi miałem problemy, a powyższy duet zadziałał bezbłędnie.

    Miałem problemy z upgradem systemu, ale map - nie. Ładowałem przez
    domowe WiFi.

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)