  • 1. Data: 2009-09-03 05:28:24
    Temat: HTC S740 - Czy ktoś używa, warto?
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Troszkę mały ekran, ale to juz jedyny smartphone HTC bez dotyku i z
    klawiaturą numeryczną, toteż chyba się na niego zdecyduję.
    Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie spostrzeżenia od jego aktualnych
    użytkowników:-)

    Pozdrawiam,
    ja

  • 2. Data: 2009-09-03 08:01:18
    Temat: Re: HTC S740 - Czy ktoś używa, warto?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 07:28:24 +0200, Jeremiasz napisał(a):

> [...]
    > klawiaturą numeryczną, toteż chyba się na niego zdecyduję.
    > Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie spostrzeżenia od jego aktualnych

    http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&v
    iew=article&id=15807:htc-s740-bardziej-jako-telefon&
    catid=33:sprzet&Itemid=89

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-09-03 08:31:39
    Od: " K" <k...@g...pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > http://www.pdaclub.pl/index.php?
    option=com_content&view=article&id=15807:htc-s7
    > 40-bardziej-jako-telefon&catid=33:sprzet&Itemid=89

    nie zapominaj o samsungu i600, on jest jak wino....

  • 4. Data: 2009-09-03 09:49:44
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik " K" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > option=com_content&view=article&id=15807:htc-s7
    >>
    > nie zapominaj o samsungu i600, on jest jak wino....

    Tak, ale dla mnie qwerty na wierzchu to tylko niepotrzebnie zajeta
    powierzchnia. A ekran chyba teaki sam duż..tzn taki sam mały:-) jak w S740.

    JA

  • 5. Data: 2009-09-03 09:50:05
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&v
    iew=article&id=15807:htc-s740-bardziej-jako-telefon&
    catid=33:sprzet&Itemid=89

    O, dzięki!

    JA

  • 6. Data: 2009-09-03 10:59:00
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Jeremiasz wrote:
    > O, dzięki!

    Dodatkowo polecam dyskusje na forum PDAClubu:
    http://pdaclub.pl/forum/index.php?board=242.0

    Oraz dział na XDA-Developers:
    http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=4
    57

    Ja właśnie bawię się S740 jako dodatkowym telefonem i muszę powiedzieć,
    że wygląda super, ale funkcjonalność typowa dla Windows Mobie Smartphone.
    Przy podobnej złożoności i nieintuicyjności interfejsu więcej funkcji ma
    głupia Nokia E75 (i jest mniejsza), ale po uzupełnieniu odpowiednim
    oprogramowaniem staje się całkiem zgrabnym kawałkiem sprzętu.

    Najlepiej jednak spotkać się z kimś kto to ma i pomacac osobiście. Na
    spotkanaich PDAClubu w różnych miastach można się pobawić (ja będę w
    Siedlcach w ten weekend i w Wwie w następny).

    Jakub

  • 7. Data: 2009-09-03 14:29:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 10:59:00 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

> [...]
    > głupia Nokia E75 (i jest mniejsza), ale po uzupełnieniu odpowiednim
    > oprogramowaniem staje się całkiem zgrabnym kawałkiem sprzętu.

    Windows Mobile Standard (bo tak sie to teraz nazywa) jest nieintuicyjny
    tylko dla kogoś kto ma odciśnięte piętno Nokii. Większość rzeczy jest
    bardzo prosto rozwiązana, rozwiązanie Homescreena jest kopiowane od lat
    przez Nokię (i wciąż im się jeszcze nie udało) a wyszukiwanie w książce
    jest najgenialniejszym rozwiązaniem jakie kiedykolwiek zastosowano w
    telefonie (i tu też Nokia w kolejnych przybliżeniach usiłuje to zerżnąć,
    ale wciąż jeszcze im się do końca nie udało)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-09-03 15:41:08
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Waldek Godel wrote:
    > Windows Mobile Standard (bo tak sie to teraz nazywa) jest nieintuicyjny
    > tylko dla kogoś kto ma odciśnięte piętno Nokii.

    Nie, jest nieitunicyjna dla każdego, kto ma podejście "to ma działać", a
    do tego przychodzi ze świata dotykowego. Nokia (a zwłaszcza Sy(m)bian ma
    tak porąbany interfejs, że gorzej być nie może. To właśnie Windows Mobile
    Standard dogania go już prawie prawie. Osobiście Nokii nie znoszę, ale
    postanowiłem (latach przerwy od 5110) zobaczyć to coś z bliska. Zarównmo
    WMS, jak i S60.

    > Większość rzeczy jest
    > bardzo prosto rozwiązana,

    Taaaa, np. opcje ustawiania wykrywalności Bluetooh. Genialnie schowane.
    I do tego zupełnie w innym miejsc, niż w zwykłym Windows Mobile.

    > rozwiązanie Homescreena jest kopiowane od lat
    > przez Nokię (i wciąż im się jeszcze nie udało)

    Zauważ, że w HTC Rose jest HomeScreen własny HTC, który przypomina nieco
    nowy interfejs Windows Mobile 6.5. Stary dekstop jest jakiś taki... stary
    - ale przyznać trzeba, działa.

    > a wyszukiwanie w książce
    > jest najgenialniejszym rozwiązaniem jakie kiedykolwiek zastosowano w
    > telefonie

    A co dokładnie jest tutaj takiego fajnego, czego nie ma w Windows Mobile
    Pro, Sony Ericssonie (k810 np.) czy głupiej symbianowej nokii?

    Jakub

  • 9. Data: 2009-09-03 15:54:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 15:41:08 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

> [...]
    > Standard dogania go już prawie prawie. Osobiście Nokii nie znoszę, ale
    > postanowiłem (latach przerwy od 5110) zobaczyć to coś z bliska. Zarównmo

    Wyjaśnij proszę, jak coś wypuszczone w 2002 roku może doganiać coś
    wypuszczone w 2009 roku? Tak jakoś prosto, zebym zrozumiał.

    > Taaaa, np. opcje ustawiania wykrywalności Bluetooh. Genialnie schowane.
    > I do tego zupełnie w innym miejsc, niż w zwykłym Windows Mobile.

    W paneliu kontrolnym, tak, to zupełnie niezwykłe miejsce, kto by się tego
    spodziewał. Oczywiście możliwość umieszczenia stosownego przełącznika w
    homescreenie tylko zaciemnia całość, zapewne dla zmylenia przeciwnika

    > Zauważ, że w HTC Rose jest HomeScreen własny HTC, który przypomina nieco
    > nowy interfejs Windows Mobile 6.5. Stary dekstop jest jakiś taki... stary
    > - ale przyznać trzeba, działa.

    Że co???? Widziałeś ty kiedykolwiek to o czym piszesz? Weź przestań się
    ośmieszać, bo to żenada jest.
    Homescreen w MS Smartrphone/Windows Mobile for Smartphone/Windows Mobile
    Standard to strona napisana w XML która może być w zasadzie dowolnie
    konfigurowalna, znacznie prościej niż Today w WM Professional. Jest tysiące
    różnych tematów Homescreena dowolnie zmieniających jego funkcjonalność i
    wygląd. Można też sobie napisać własny temat.
    Z windows mobile professional czymś nieco podobnym jest Wisbar Advance
    Desktop.

    > A co dokładnie jest tutaj takiego fajnego, czego nie ma w Windows Mobile
    > Pro, Sony Ericssonie (k810 np.) czy głupiej symbianowej nokii?

    Wyszukiwanie nie tylko po pierwszym wyrazie (to już ma od paru lat Nokia)
    oraz wyszukiwanie również po wystąpieniach szukanego zestawu znaków również
    w środku wyrazów (tego się wciąż jeszcze Nokii nie udało skopiować, ani też
    nikomu z konkurentów). Do tego dochodzi też rozpoznawanie kontaktów po
    wpisanym numerze - też mało kto to ma, Nokia na pewno nie ma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2009-09-03 18:36:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Windows Mobile Standard (bo tak sie to teraz nazywa) jest nieintuicyjny
    > tylko dla kogoś kto ma odciśnięte piętno Nokii.

    Tak oczywiscie bo 10 letni system przystaje do swiata wspolczesnego
    nniczym Mojzesz ze swoimi tablicami.

> [...]
    > telefonie (i tu też Nokia w kolejnych przybliżeniach usiłuje to zerżnąć,
    > ale wciąż jeszcze im się do końca nie udało)

    I pewnie dlatego udzial Wm w rynku 9% i spada :) Mozesz tupac skakac
    wyzywac od idiotow a rynek i tak zasadniczo oszoloma z polski ma gdzies