    From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC S740 - Czy ktoś używa, warto?
    Date: Thu, 3 Sep 2009 15:41:08 +0000 (UTC)

    Waldek Godel wrote:
    > Windows Mobile Standard (bo tak sie to teraz nazywa) jest nieintuicyjny
    > tylko dla kogoś kto ma odciśnięte piętno Nokii.

    Nie, jest nieitunicyjna dla każdego, kto ma podejście "to ma działać", a
    do tego przychodzi ze świata dotykowego. Nokia (a zwłaszcza Sy(m)bian ma
    tak porąbany interfejs, że gorzej być nie może. To właśnie Windows Mobile
    Standard dogania go już prawie prawie. Osobiście Nokii nie znoszę, ale
    postanowiłem (latach przerwy od 5110) zobaczyć to coś z bliska. Zarównmo
    WMS, jak i S60.

    > Większość rzeczy jest
    > bardzo prosto rozwiązana,

    Taaaa, np. opcje ustawiania wykrywalności Bluetooh. Genialnie schowane.
    I do tego zupełnie w innym miejsc, niż w zwykłym Windows Mobile.

    > rozwiązanie Homescreena jest kopiowane od lat
    > przez Nokię (i wciąż im się jeszcze nie udało)

    Zauważ, że w HTC Rose jest HomeScreen własny HTC, który przypomina nieco
    nowy interfejs Windows Mobile 6.5. Stary dekstop jest jakiś taki... stary
    - ale przyznać trzeba, działa.

    > a wyszukiwanie w książce
    > jest najgenialniejszym rozwiązaniem jakie kiedykolwiek zastosowano w
    > telefonie

    A co dokładnie jest tutaj takiego fajnego, czego nie ma w Windows Mobile
    Pro, Sony Ericssonie (k810 np.) czy głupiej symbianowej nokii?

    Jakub