  • 11. Data: 2011-07-27 10:25:08
    Temat: Re: HTC S310-warto?
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 27-07-2011 11:57, Waldek Godel rzecze:

    > Najwygodniejszego wyszukiwania w ksiązce telefonicznej też nie?

    Jest jeszcze taki wynalazek jak T9 (tak, w książce telefonicznej
    też). Naciśnięć klawisza najczęściej dokładnie tyle samo.
    Dla kilku najczęściej używanych jest szybkie wybieranie.

    > A on ma HSDPA 900?

    Nie ma. Ale jakoś nie odczułem tego straszliwego
    braku na wakacjach.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 12. Data: 2011-07-27 10:29:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 12:25:08 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > Jest jeszcze taki wynalazek jak T9 (tak, w książce telefonicznej
    > też). Naciśnięć klawisza najczęściej dokładnie tyle samo.
    > Dla kilku najczęściej używanych jest szybkie wybieranie.

    nie, bo tu wystarczy wpisać 2-3 początkowe znaki, bez jakiegokolwiek
    innego klawisza przed tym

    > Nie ma. Ale jakoś nie odczułem tego straszliwego
    > braku na wakacjach.

    No to w zupełności wystarczy np. E73, jeszcze tańsza.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 13. Data: 2011-07-27 10:58:59
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 27-07-2011 12:29, Waldek Godel rzecze:

    > nie, bo tu wystarczy wpisać 2-3 początkowe znaki, bez jakiegokolwiek
    > innego klawisza przed tym

    Tu właśnie wystarczy wpisać 2-3 początkowe znaki, bez jakiegokolwiek
    klawisza przed tym. Szukasz telefonu do Marka, wciskasz kolejno
    "Książka", 6,2,7. W miarę wciskania wyświetlanych pozycji ubywa.
    W czym tu przewaga qwerty?

    Są też programy (np. Voyager Home Screen), że i ten klawisz
    "książka" na początku jest zbędny- wyszukuje od razu na ekranie
    gotowości. Czyli 6,2,7 i od razu zielona słuchawka.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 14. Data: 2011-07-27 11:02:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 12:58:59 +0200, Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    > klawisza przed tym. Szukasz telefonu do Marka, wciskasz kolejno
    > "Książka", 6,2,7. W miarę wciskania wyświetlanych pozycji ubywa.

    Zdecyduj się, czy "bez jakiegokolwiek klawisza" czy jednak wciskasz
    "książka", bo póki co lekką schizofrenią zawiało.
    W qwerty po prostu wciskasz M, A na głównym ekranie i zazwyczaj masz juz
    Marka, czasem jedna czy dwie strzałki w dół (tak samo w obydwu, jeżeli masz
    kilku Marków i Markiewicza)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 15. Data: 2011-07-27 11:05:29
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 27-07-2011 13:02, Waldek Godel rzecze:

    > Zdecyduj się, czy "bez jakiegokolwiek klawisza" czy jednak wciskasz
    > "książka", bo póki co lekką schizofrenią zawiało.

    Przeczytaj do końca, zanim odpiszesz. Może być tak i tak.
    Jak lubisz.

    > W qwerty po prostu wciskasz M, A na głównym ekranie i zazwyczaj masz juz
    > Marka, czasem jedna czy dwie strzałki w dół (tak samo w obydwu, jeżeli masz
    > kilku Marków i Markiewicza)

    W T9 wciskasz 6 zamiast M- dla tych, co się gubią, odpowiednie
    literki są zwykle pod cyferkami wygrawerowane.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 16. Data: 2011-07-27 17:28:39
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Jednak tytułowego HTC chyba odpuszczę-
    > kiepski ekran, wygląd mydelniczki (chyba, że na żywo wygląda
    > znacznie lepiej) i ponoć nędzna bateria (albo zbyt mocno
    > energochłonny telefon), vide:
    > http://www.trustedreviews.com/HTC-S310-Windows-Mobil
    e-Smartphone_Mobile-Phone_review

    Gsmarena.com Tam masz rzetelne informacje. Wejdź na allegro, wpisz
    windows mobile, i ustaw od 100 do 200zł. Im starszy telefon tym wieksza
    szansa ze zadziała. Albo poprostu zadaj pytanie na pdaclub.pl. Jest
    mnóstwo innych telefonów z WM poza htc. (nawet jak htc je robi dla
    kogoś) ipaki jakieś były chwalone, asusy... szukaj.
    ToMasz

    PS
    Może jeszcze inaczej. wejdż na strony producentów programów do
    nagrywania i tam sprawdź z jakim telefonem na 100% współpracuje program

  • 17. Data: 2011-08-03 05:09:22
    Temat: Re: HTC S310-warto? [ kupiona E51]
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 27-07-2011 07:14, Dominik & Co rzecze:

    > Pewnie tak- myślę o E51. Jeszcze można kupić nowy, a wystarczająco
    > długo na rynku, by wszystkie felery były znane. Fakt, że zbyt

    No i kupiłem E51 :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 18. Data: 2011-08-03 18:15:50
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-27 11:17, Dominik & Co pisze:

    > Z wad E51 znam tylko mały otwór dla głośnika
    > w panelu- jest coś więcej istotnego?

    straszny grzejnik, jak się dużo korzysta z WiFi to fajnie ogrzewa łapki
    co jest może miłe w zimie, zwłaszcza jak się go jednocześnie ładuje, bo
    bateria przy włączonym wlanie pada bardzo szybko

  • 19. Data: 2011-08-03 18:18:07
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-27 11:54, Dominik & Co pisze:

    > Od transmisji danych mam modem w lapku.
    > Nawigacja jest równie potrzebna co i fejsbuk.

    nawigacja na takim małym ekranie to faktycznie niewiele warta, chyba że
    z lektorem