  • 1. Data: 2011-07-26 07:09:28
    Temat: HTC S310-warto?
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Witam,

    Poszukuję niedrogiego smartfona- dla celów telefonicznych,
    nie multimedialnych. Aparat foto, net, navi, ekran dotykowy- zbędne.
    Istotne funkcje to nagrywanie rozmów telefonicznych, filtrowanie
    rozmów, czasem czytanie e-booków i audiobooków.

    Czy HTC S310 byłby dobrym wyborem, bo można niedrogo dostać?
    Miło byłoby, gdyby ktoś potwierdził zwłaszcza możliwość
    nagrywania rozmów. Na niektórych stronach ludziska piszą, że się
    nie da, na innych, że da...

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 2. Data: 2011-07-26 09:18:48
    Temat: Re: HTC S310-warto?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Jul 2011 09:09:28 +0200, Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    > Istotne funkcje to nagrywanie rozmów telefonicznych, filtrowanie
    > rozmów, czasem czytanie e-booków i audiobooków.

    Więc szukasz smartfona którego nie chcesz?

    > Czy HTC S310 byłby dobrym wyborem, bo można niedrogo dostać?
    > Miło byłoby, gdyby ktoś potwierdził zwłaszcza możliwość
    > nagrywania rozmów. Na niektórych stronach ludziska piszą, że się
    > nie da, na innych, że da...

    technicznie się da, tylko raczej nie przypominam sobie, żeby był do tego
    program.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2011-07-26 09:48:54
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 26-07-2011 11:18, Waldek Godel rzecze:

    > Więc szukasz smartfona którego nie chcesz?

    Szukam telefonu, w którym da się nagrywać rozmowy,
    chętnie automagicznie. Nie smartfona dla samej jego
    smarfonowatości, a już na pewno nie dla fejsbuka
    czy nawigacji. Co w tym jest za trudne do pojęcia?

    Ujdzie nawet nagrywanie ręczne, za pomocą przycisku.
    Jest jakikolwiek taki _nowy_ telefon? (nie smartfon)
    Za to fejsbuka ma niemal każdy...

    > technicznie się da, tylko raczej nie przypominam sobie, żeby był do tego
    > program.

    Tu:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=323
    942
    są wymienione co najmniej trzy: Voice Notes, PMRecorder,
    Resco AudioRecorder.

    (ten ostatni już sprzedawany:
    http://www.resco.net/WindowsMobile/AudioRecorder)

    Znalazłem jeszcze:
    http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-acr-aut
    o-call-recorder.html

    Total Recall też ponoć będzie na WM:
    http://www.killermobile.com/applications/windows-mob
    ile/total-recall-wm-|-call-recorder.html

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2011-07-26 17:45:21
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 26.07.2011 11:48, Dominik & Co pisze:
    > W dniu 26-07-2011 11:18, Waldek Godel rzecze:

    > Szukam telefonu, w którym da się nagrywać rozmowy,
    > chętnie automagicznie.
    aaaa to inna sprawa. Nagrywaniem w Windows mobile realizuje sie
    programowo, o ile nie istnieją inne blokady. tu jest loteria. i780
    nagrywa dowolnym programem, ale minute. potem przechodzi w jakiś stan
    oszczędzania energii i nagrywanie sie kończy. podobno są romy w których
    nagrywanie jednak trwa.
    Piszę o tym zeby Ci powiedzieć ze musisz iść na pdaclub i tam zadać
    pytanie który ze starszych telefonów z WM może na 100% nagrywać rozmowy
    OBecnie jest presja na androida i iPhona wiec starsze telefony z wm są
    tanie jak barszcz. Słyszałem ze jak ktoś ma zadbaną "kajzerkę" to na
    alledrogo nie wystawia bo "idą" za mniej niz 200zł. Pamiętaj ze niektóre
    programy płatne!
    ToMasz

    PS amoze jakaś nokia z sybmianem?

  • 5. Data: 2011-07-27 05:14:45
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 26-07-2011 19:45, ToMasz rzecze:

> [...]
    > nagrywa dowolnym programem, ale minute. potem przechodzi w jakiś stan
    > oszczędzania energii i nagrywanie sie kończy. podobno są romy w których

    No właśnie- dlatego wolałem zapytać. Tu jednak, zgodnie z nazwą
    grupy ("telefonia") siedzą fachowcy od... nawigacji ;-)

> [...]
    > tanie jak barszcz. Słyszałem ze jak ktoś ma zadbaną "kajzerkę" to na
    > alledrogo nie wystawia bo "idą" za mniej niz 200zł. Pamiętaj ze niektóre

    Pamiętam- na Symbiana zresztą też. Jednak przeważnie niedużo-
    średnio ca 60-70 zł AFAIR. Jednak tytułowego HTC chyba odpuszczę-
    kiepski ekran, wygląd mydelniczki (chyba, że na żywo wygląda
    znacznie lepiej) i ponoć nędzna bateria (albo zbyt mocno
    energochłonny telefon), vide:
    http://www.trustedreviews.com/HTC-S310-Windows-Mobil
    e-Smartphone_Mobile-Phone_review

    > PS amoze jakaś nokia z sybmianem?

    Pewnie tak- myślę o E51. Jeszcze można kupić nowy, a wystarczająco
    długo na rynku, by wszystkie felery były znane. Fakt, że zbyt
    droga w stosunku do możliwości- ale faktycznie wybór _bardzo_
    mizerny.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 6. Data: 2011-07-27 08:39:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 07:14:45 +0200, Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    > długo na rynku, by wszystkie felery były znane. Fakt, że zbyt
    > droga w stosunku do możliwości- ale faktycznie wybór _bardzo_

    Pomyśl o E71 albo E66
    Mają już funkcje z E52, ale bez jego wad.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 7. Data: 2011-07-27 09:17:44
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 27-07-2011 10:39, Waldek Godel rzecze:

    > Pomyśl o E71 albo E66

    Obie sporo droższe od E51.
    E71- qwerty, całkowicie zbędne.

    > Mają już funkcje z E52, ale bez jego wad.

    Pisałem o E51, nie E52.
    Poza tym jakie funkcje? GPS? Kamerka z przodu?

    Z wad E51 znam tylko mały otwór dla głośnika
    w panelu- jest coś więcej istotnego?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 8. Data: 2011-07-27 09:31:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 11:17:44 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > Obie sporo droższe od E51.
    > E71- qwerty, całkowicie zbędne.

    Po uzywaniu przez tydzień większość zmienia zdanie, po miesiącu nie
    wyobraża sobie życia bez tego.

    > Pisałem o E51, nie E52.

    Tak, trudno nie zauważyć.

    > Poza tym jakie funkcje? GPS? Kamerka z przodu?

    ciut nowszy symbian, dostęp do Nokia Maps i parę innych rzeczy, w tym tak
    użytecznie jak HSDPA 900

    > Z wad E51 znam tylko mały otwór dla głośnika
    > w panelu- jest coś więcej istotnego?

    jw.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 9. Data: 2011-07-27 09:54:37
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 27-07-2011 11:31, Waldek Godel rzecze:

    > Po uzywaniu przez tydzień większość zmienia zdanie, po miesiącu nie
    > wyobraża sobie życia bez tego.

    Serio? Nie korzystając z Internetu ani nawigacji,
    pisząc może 2 sms w miesiącu?
    Aż tylu skrótów klawiszowych nie potrzebuję...

    > ciut nowszy symbian, dostęp do Nokia Maps i parę innych rzeczy, w tym tak
    > użytecznie jak HSDPA 900

    Od transmisji danych mam modem w lapku.
    Nawigacja jest równie potrzebna co i fejsbuk.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 10. Data: 2011-07-27 09:57:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 11:54:37 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > Serio? Nie korzystając z Internetu ani nawigacji,
    > pisząc może 2 sms w miesiącu?
    > Aż tylu skrótów klawiszowych nie potrzebuję...

    Najwygodniejszego wyszukiwania w ksiązce telefonicznej też nie?

    > Od transmisji danych mam modem w lapku.

    A on ma HSDPA 900?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka