  • 11. Data: 2011-06-12 12:21:04
    Temat: Re: HTC Desire zwykły, S czy HD
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik wrote:

    > Gdybym tylko wiedział, które są wadliwe (o ile w ogóle są na
    > tym telefonie bo w sumie appów z store jest niewiele) - kolejna
    > bolączka androidów, kupa śmiecia bez widocznych cech
    > śmieciowości :-/

    Task killer - nie po to by ubijać aplikacje (bo tego
    rozdzaju programy robią więcej _złego_ niż dobrego),
    ale po to byś mógł ustalić która generuje obciążenie
    CPU ponad miarę.

    Sam miałem przypadek.. restartów telefonu podczas
    podłączenia do komputera po instalacji aplikacji.
    Po jej usunięciu telefon jest stabilny jak skała.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 12. Data: 2011-06-12 12:26:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 14:21:04 +0200, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    napisał(a):

> [...]
    > podłączenia do komputera po instalacji aplikacji.
    > Po jej usunięciu telefon jest stabilny jak skała.

    Bez przesady, wystarczy, że będzie się to robiło z głową. Np. ubijając
    aplikacje, które się samemu uruchamiało. Dobrze jest też sobie wrzucić ROM
    który jest mało rozbudowany i doinstalować tylko to, co sie używa.
    Najlepiej coś bazującego na Cyanogen-ie, jeżeli tylko na dane urządzenie
    jest dostepne. Oprócz tego nie obciążenie CPU jest istotne, a realny pobór
    prądu. Są zabawki typu Battery Widget i można sobie popatrzeć w jakich
    konfiguracjach zużywa dużo prądu a w jakich mało. Wyłaczając różne funkcje
    udało mi się uzyskać na HD2 z CM7 czasy czuwania rzędyu 6-7 dni, z
    właczonym telefonem. Oczywiście bez rozmów, danych, synchronizacji itp.
    Ale to oznacza, że rozsądnie uzywany wytrzyma dwie doby.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 13. Data: 2011-06-13 06:54:04
    Od: Piotr Sawinski <n...@s...org>

    Waldek Godel wrote:

    > to wyłącz, użyj menedżera programów, wyłącz push w mailu, znajdź dobry ROM
    > - wytrzyma 2 doby.

    Jestem dosyc malo rozgarnietym uzytkownikiem telefonu pod wzgledem jego
    konfiguracji. Ma byc sprawnie, bez zawieszen i latwo dostepne to co
    akurat chce (czyli bardzo subiektywne). Choc boje sie, ze poleca na mnie
    gromy, to nie rozumiem jak mozna sugerowac 'wylacz push mail' (nie wiem
    co to manager programow i nie zmienialem ROM'u). Po to mam taka komorke,
    by e-mail przychodzil do mnie w takim czasie jak sms (mniej wiecej), a
    nie zebym dwa razy na dobe sobie sprawdzil, bo tyle to robie przy
    komputerze.
    W pelni zgadzam sie z ososba, ktora pisze, ze bateria pada jej po 12h,
    jako ze u mnie bez bluetootha wytrzymuje ok. 16h. Gdyby nie bateria,
    telefon bylby idealny, a tak rzeczywiscie przy kazdym komputerze mam
    kabel do ladowania, plus ladowarke przy lozku i w samochodzie.

    --
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org

  • 14. Data: 2011-06-13 07:27:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 08:54:04 +0200, Piotr Sawinski napisał(a):

> [...]
    > by e-mail przychodzil do mnie w takim czasie jak sms (mniej wiecej), a
    > nie zebym dwa razy na dobe sobie sprawdzil, bo tyle to robie przy

    I oczywiście stracisz miliony przez to, że maile będą dochodziły co pół
    godziny a nie "natychmiast"?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 15. Data: 2011-06-13 08:00:06
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Tu się nie zgodzę,
    zrobiłem sobie virtualną pamięć i miejsca jest naprawdę bardzo dużo na
    aplikację

    nic nie zmula.

    Jak dla mnie to jedyna zaleta drozszego modelu to filmy w HD, bo desire
    niestety nagrywa w HD ale strasznie tnie.

  • 16. Data: 2011-06-13 08:01:47
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    ROM

    > Ja bym radził nabrać przyzwyczajenia ładowania codziennie.
    > Nawet Spicę ładowałem codziennie - parę prób przetrzymania kończyły się
    > wyładowaniem w nieodpowiednim momencie :-)

    zgadza się, codziennie się trzeba przyzwyczaic ładować, nawet przy dobrym
    romie
    być lepiej do tego przyzwyczajonym.

    Max co wytrzymał mi w pełnym zasięgu kilka przy małej eksploatacji to 3 dni
    na romie najnowszym foryo.

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-06-13 08:27:44
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-06-13 09:27, Waldek Godel wrote:

    > I oczywiście stracisz miliony przez to, że maile będą dochodziły co pół
    > godziny a nie "natychmiast"?

    Milionow pewnie nie straci ale irytujace jest to, ze dostaje narzedzia i
    ficzery, z ktorych lepiej nie korzystac. Push mail to jedno, drugie to
    wodotryski w postaci animowanych tapet, ktore w Desire dawaly 13%
    obciazenia procka. Szkoda tez, ze producenci tak sie uparli na baterie w
    granicach 1300-1500mAh. Wolalbym nieco tylko grubsze urzadzenie z akku
    2000. Pozniejsze kombinacje z pleckami sa juz mocno nieforemne, w
    zasadzie tylko dla desperatow.