    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC Desire zwykły, S czy HD
    Date: Sun, 12 Jun 2011 14:21:04 +0200

    Użytkownik wrote:

    > Gdybym tylko wiedział, które są wadliwe (o ile w ogóle są na
    > tym telefonie bo w sumie appów z store jest niewiele) - kolejna
    > bolączka androidów, kupa śmiecia bez widocznych cech
    > śmieciowości :-/

    Task killer - nie po to by ubijać aplikacje (bo tego
    rozdzaju programy robią więcej _złego_ niż dobrego),
    ale po to byś mógł ustalić która generuje obciążenie
    CPU ponad miarę.

    Sam miałem przypadek.. restartów telefonu podczas
    podłączenia do komputera po instalacji aplikacji.
    Po jej usunięciu telefon jest stabilny jak skała.

    Albert Einstein (1879-1955)