  • 11. Data: 2011-03-12 11:08:55
    Temat: Re: HTC Desire-nagrywanie rozmów
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    10.03.2011 17:24 Pszemol <P...@P...com> w wiadomości
    <news:ila8sl.8kc.0@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message

    > Bo nie ma dla mnie różnicy pomiędzy "sygnaturą" a spamem...

    Bo nie znasz netykiety.

    > Jak sam widzisz, nie używam sygnaturek bo właśnie uważam je
    > za śmieć, szum, nie potrzebny chłam na końcu tekstu.

    Prawidłowa sygnatura jest oddzielona delimiterem dzięki czemu każdy
    przyzwoity czytnik usenetowy potrafi sygnaturkę rozpoznać i wyświetlić
    ją innym kolorem, usunąć z wiadomości i automatycznie pominąć ją w
    cytowaniu - to jest różnica między sygnaturką, a syfem z NOD-a.

    > i przestań już płakać nad swoim biednym losem bo czytać
    > mnie nie musisz...

    Widzę Twoją twórczość na tej grupie i chyba rzeczywiście dorobisz się u
    mnie PLONK-a.

    --
    Mateusz Berlik - berloo
    kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

  • 12. Data: 2011-03-12 12:18:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "berloo" <p...@w...berloo.ovh.org> wrote in message

    > Bo nie znasz netykiety.

    Znam netykietę, a mimo to każda sygnatura jest dla mnie spamem.
    Spamem, bo JA TAK UWAŻAM. Potrafisz to sobie wyobrazić?

> [...]
    > ją innym kolorem, usunąć z wiadomości i automatycznie pominąć ją w
    > cytowaniu - to jest różnica między sygnaturką, a syfem z NOD-a.

    Powtarzasz te bzdety jak jakaś religijną mantrę. Tymczasem prawda
    jest taka, że z delimiterem czy bez - tam są na 99% zawsze śmieci
    lub spam. A co do pieprzenia o przyzwoitych czytnikach - dziś większość
    ludzi dostaje się do usenetu przez bramki www takie jak gazeta.pl czy
    onet.pl, czy inne na świecie (google.com). Czytnik, jeśli już, to będzie
    to MS Outlook Express znany obecnie pod nazwą MS Live Mail...
    Gdybym miał zaryzykować to bym zgadł że czytnika który umie
    wycinać sygnaturki używa pewnie mniej niż 1% użytkowników usenetu
    a wśród nich wycina sygnaturki za pomocą delimitera pewnie tylko
    1% z nich. A więc te archaiczne wpisy w netykiecie już się przeżyły,
    i nie ma *praktycznej* różnicy pomiędzy tymi śmieciami a tamtymi
    śmieciami po za garstką ludzi na świecie.

    > Widzę Twoją twórczość na tej grupie i chyba rzeczywiście dorobisz
    > się u mnie PLONK-a.

    Cały właśnie zacząłem się trząść ze strachu... Nie rób mi tego!!! :-))))))
    Jezu, jak można być tak wytrąconym z rzeczywistości żeby myśleć,
    że kogoś ukażesz w jakiś sposób mówiąc mu, że nie będziesz go czytał?
    Nie chcesz czytać - nie czytaj. Twoja prywatna sprawa. Mi to zwisa!

  • 13. Data: 2011-03-12 13:12:38
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    12.03.2011 13:18 Pszemol <P...@P...com> w wiadomości
    <news:ilf378.7jo.0@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > ludzi dostaje się do usenetu przez bramki www takie jak gazeta.pl czy

    Oczywiście potrafisz podać jakieś statystyki, które dowodzą tej tezy?

  • 14. Data: 2011-03-13 13:37:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Oczywiście potrafisz podać jakieś statystyki, które dowodzą tej tezy?

    Sam sobie zrób statystykę. Wejdź sobie na dowolną grupę,
    posortuj posty po autorach i weź LOSOWE 15-20 różnych osób...
    Sprawdź czego używają do wysyłki a zdziwisz się.

  • 15. Data: 2011-03-15 10:57:33
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Jarek" <w...@o...pl> Odpowiedz na

    > Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości

    > Dziękuję za podesłanie linka, ale widzę, że mimo długiej obecności
    > androida na rynku, nadal jest kiepsko w temacie nagrywania.

    Nie jest to takie proste jak pod WM, ale jest to jednak ciągle możliwe.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d