eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmHTC Desire HD - naprawa gwarancyjnaRe: HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: Piotr Sawinski <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna
    Date: Sat, 11 Jun 2011 12:57:24 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 57
    Message-ID: <isvhn8$d6p$1@news.dialog.net.pl>
    References: <isnu4a$fo7$1@news.dialog.net.pl> <isq5lr$jke$1@news.dialog.net.pl>
    <isvbhg$m2k$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-0-181.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1307789864 13529 78.8.0.181 (11 Jun 2011 10:57:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Jun 2011 10:57:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.17)
    Gecko/20110414 Thunderbird/3.1.10 ThunderBrowse/3.3.5
    In-Reply-To: <isvbhg$m2k$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1012426
    [ ukryj nagłówki ]

    Jakub Danecki wrote:
    > Piotr Sawinski wrote:
    >> Minelo mniej niz 48h odkad kurier odebral ode mnie telefon i juz mam go
    >> z powrotem. Jestem pod wrazeniem, choc narazie trudno mi stwierdzic,
    >> czy wszystko jest ok (byly okresy bezawaryjnej pracy takze po
    >> zauwazeniu usterki). Wierze, ze konczy to moja przygode z serwisem HTC,
    >> jednoczenie czuje na czas obecny, ze produkt, obsluga i pomoc w razie
    >> klopotow sa warte zaplaconej ceny. Majac na wzgledie caloksztalt
    >> sposobu zalatwienia sprawy moje zaufanie do marki HTC zdecydowanie
    >> wzroslo! Oprocz (miejmy nadzieje) naprawienia Power Button wydaje mi
    >> sie, ze wymienili rowniez obudowe, bo nie moge znalezc moich zarysowan
    >> i obic:) Nawet taki mily drobiazg jak opakowanie w ktorym odeslali
    >> (karton z logo HTC i napisem 'I'm back!') oraz dolaczona sciereczka
    >> (tani gadzet a pozytywnie wplywa) pokazuje, ze marketingowcy HTC dobrze
    >> wykonuja swoja robote.
    >
    > To nie HTC, to regenersis.
    > Kurcze, to mi brzmi jak kampania wizerunkowa Regenersis. Ten serwis w
    > Jankach nigdy nie slynal z jakosci obslugi (ze wzgledu na naciski na
    > szybkie naprawy) i o ile proste rzeczy robia bez problemu (np.
    > sprawdzenie, czy iphone nie "zalany" i wymiana na nowego) o tyle naprawy
    > dla HTC i innych Nokii, w któych urzadzenie trzeba rozebrac wzglednie
    > czesto konczyly sie biadoleniem na forach (vide watek na pdaclub.pl i
    > innych).
    > Albo zleceniodawcy zorientowali sie i docisneli R srube, co skuktuje
    > poprawa jakosci, albo samo regenersis postanowilo popracowac na
    > wizerunkiem i... tylko wizerunkiem. Na szczescie nie musze nic tam
    > naprawiac, bo moje 3 z 4 kontaktów bezposrednich konczyly sie poprawkami.
    >
    > rgrds,
    > Jakub

    Na pewno nie jestem z ta firma zwiazany, by robic reklame. Nie wiem na
    ile za to odpowiada regenersis, a na ile HTC, ale wiem, ze na kazdym
    kroku magiczna Pani Ania z infolinii HTC mi towarzyszyla telefonicznie
    lub e-mailowo (spersonyfikowane e-maile):
    - czy dotarl do Pana list przewozowy,
    - czy dotarl formularz reklamacyjny,
    - nim Pan da tel. kurierowi, prosze czekac az sie skontaktuje z
    regenersis i dowiem ile to bedzie trwalo,
    - bedzie to trwalo mniej niz tydzien, a jezeli wystapia jakies problemy
    to sie z Panem skontaktuje i podejmie Pan decyzje czy czekac, czy
    odebrac nienaprawiony,
    - czy mozna w czyms jeszcze pomoc,
    - prosze wyslac tylko to i to, bo cos moze zginac inaczej,
    - postaramy sie zalatwic sprawe priorytetowo,
    - serwis juz dostal Pana przesylke,
    - serwis ma juz przesylke gotowa do wyslania,
    - bardzo nam milo, ze jest Pan zadowolony z naszych uslug!

    Rozbijcie sobie powyzsze zdania na osobne rozmowy/e-maile i wlozcie w 3
    dni (od daty zauwazenia usterki minal dzien nim kurier odebral tel).
    Wciaz w pozytywnym szoku;)

    --
    Piotr Sawinski
    http://sawinski.org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: