-
Data: 2011-06-11 10:57:24
Temat: Re: HTC Desire HD - naprawa gwarancyjna
Od: Piotr Sawinski <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Jakub Danecki wrote:
> Piotr Sawinski wrote:
>> Minelo mniej niz 48h odkad kurier odebral ode mnie telefon i juz mam go
>> z powrotem. Jestem pod wrazeniem, choc narazie trudno mi stwierdzic,
>> czy wszystko jest ok (byly okresy bezawaryjnej pracy takze po
>> zauwazeniu usterki). Wierze, ze konczy to moja przygode z serwisem HTC,
>> jednoczenie czuje na czas obecny, ze produkt, obsluga i pomoc w razie
>> klopotow sa warte zaplaconej ceny. Majac na wzgledie caloksztalt
>> sposobu zalatwienia sprawy moje zaufanie do marki HTC zdecydowanie
>> wzroslo! Oprocz (miejmy nadzieje) naprawienia Power Button wydaje mi
>> sie, ze wymienili rowniez obudowe, bo nie moge znalezc moich zarysowan
>> i obic:) Nawet taki mily drobiazg jak opakowanie w ktorym odeslali
>> (karton z logo HTC i napisem 'I'm back!') oraz dolaczona sciereczka
>> (tani gadzet a pozytywnie wplywa) pokazuje, ze marketingowcy HTC dobrze
>> wykonuja swoja robote.
>
> To nie HTC, to regenersis.
> Kurcze, to mi brzmi jak kampania wizerunkowa Regenersis. Ten serwis w
> Jankach nigdy nie slynal z jakosci obslugi (ze wzgledu na naciski na
> szybkie naprawy) i o ile proste rzeczy robia bez problemu (np.
> sprawdzenie, czy iphone nie "zalany" i wymiana na nowego) o tyle naprawy
> dla HTC i innych Nokii, w któych urzadzenie trzeba rozebrac wzglednie
> czesto konczyly sie biadoleniem na forach (vide watek na pdaclub.pl i
> innych).
> Albo zleceniodawcy zorientowali sie i docisneli R srube, co skuktuje
> poprawa jakosci, albo samo regenersis postanowilo popracowac na
> wizerunkiem i... tylko wizerunkiem. Na szczescie nie musze nic tam
> naprawiac, bo moje 3 z 4 kontaktów bezposrednich konczyly sie poprawkami.
>
> rgrds,
> Jakub
Na pewno nie jestem z ta firma zwiazany, by robic reklame. Nie wiem na
ile za to odpowiada regenersis, a na ile HTC, ale wiem, ze na kazdym
kroku magiczna Pani Ania z infolinii HTC mi towarzyszyla telefonicznie
lub e-mailowo (spersonyfikowane e-maile):
- czy dotarl do Pana list przewozowy,
- czy dotarl formularz reklamacyjny,
- nim Pan da tel. kurierowi, prosze czekac az sie skontaktuje z
regenersis i dowiem ile to bedzie trwalo,
- bedzie to trwalo mniej niz tydzien, a jezeli wystapia jakies problemy
to sie z Panem skontaktuje i podejmie Pan decyzje czy czekac, czy
odebrac nienaprawiony,
- czy mozna w czyms jeszcze pomoc,
- prosze wyslac tylko to i to, bo cos moze zginac inaczej,
- postaramy sie zalatwic sprawe priorytetowo,
- serwis juz dostal Pana przesylke,
- serwis ma juz przesylke gotowa do wyslania,
- bardzo nam milo, ze jest Pan zadowolony z naszych uslug!
Rozbijcie sobie powyzsze zdania na osobne rozmowy/e-maile i wlozcie w 3
dni (od daty zauwazenia usterki minal dzien nim kurier odebral tel).
Wciaz w pozytywnym szoku;)
--
Piotr Sawinski
http://sawinski.org
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.11 17:49 Jakub Danecki
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?