  • 11. Data: 2011-06-26 22:27:11
    Temat: Re: HTC D. Z - nawigacja, strona startowa
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 23:49:07 +0200, Irek N. napisał(a):

    > Niestety nie Waldku (albo stety - jest wybór w każdym razie i można po
    > Twojemu), pop-ek zwykły, ino sensowny w opcjach :)

    pop3/smtp nie zostawia wysłanych w outboxie.
    Jaki serwer? google?

    > I chyba toto wynalezione mam. Nazywają to panelem samochodowym, a
    > odpalana jest Nawigacja Premium, tutaj link do mikroopisu:
    > http://bloghtc.pl/htc-desire-hd-i-desire-z-panel-sam
    ochodowy

    > 40 baksów nie majątek, ale jeśli jest totalnie pop...e, to trzeba się
    > będzie rozglądać zacząć :)

    Zawsze można jeździć z google navigation, te 40 baksów starczy na sporo
    transmisji danych..

    > nie wykorzystuje go poza opcją telefonu i zabawy. Żadnego office czy
    > VPN-u, że o poczcie nie wspomnę. Trochę dziwnie...

    taka moda. Ma być duży, płaski i dotykowy, niezależnie czy użyszkodnik tego
    potrzebuje czy nie.
    Kiedyś były badania, ze bodajże 27% gejfonów nigdy nie miało nigdy żadnej
    aplikacji zainstalowanej, czyli de facto nie powinno się ich smartfonami.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 12. Data: 2011-06-26 22:37:44
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-27 00:27, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > aplikacji zainstalowanej, czyli de facto nie powinno się ich smartfonami.

    Coś z 5 lat temu podobny procent był dla Symbiana, z tym, że dla
    urządzeń z zainstalowaną jakąkolwiek aplikacją.

  • 13. Data: 2011-06-26 22:41:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 00:37:44 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Coś z 5 lat temu podobny procent był dla Symbiana, z tym, że dla
    > urządzeń z zainstalowaną jakąkolwiek aplikacją.

    to wyjaśnia taki szalony wzrost w branży. Marketoidzi się orcują genialnymi
    wynikami sprzedaży i cyferkami mówiącymi jak im wszystko rośnie (w
    raportach i nie tylko) a tu ludzie (zwłaszcza bogaci) przesiadają się z
    Nokii 8800 i Motek Aura na gejfony, droidy itp - bo wszyscy dookoła mają i
    bez tego nie czują się już tacy ważni i kochani.
    Tyle, że mody przychodzą i odchodzą - jak ktoś wymyśli kolejny ukochany
    gadżet milionów który nie będzie smartfonem, to zaora połowę branży. Albo
    więcej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 14. Data: 2011-06-26 23:18:38
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-06-27 00:41, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Nokii 8800 i Motek Aura na gejfony, droidy itp - bo wszyscy dookoła mają i
    > bez tego nie czują się już tacy ważni i kochani.

    Ale sam widzisz - niewątpliwy sukces, jaki odniósł Jobs to to, że ludzie
    już nie boją się, że zepsują, nie potrafią itp. itd.

    Co prawda, współczynnik 27 uważam za zaniżony. Wśród moich znajomych,
    filtrując zboczeńców, to ja bym dal conajmniej 50-60% nietkniętych ajfonów.
    Ale za to są ładne :-P

    > Tyle, że mody przychodzą i odchodzą - jak ktoś wymyśli kolejny ukochany
    > gadżet milionów który nie będzie smartfonem, to zaora połowę branży. Albo
    > więcej.

    To myśl, chłopie :-)

  • 15. Data: 2011-06-27 11:10:11
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > pop3/smtp nie zostawia wysłanych w outboxie.
    > Jaki serwer? google?

    Przy wysyłaniu może robić automatycznie CC na _własną skrzynkę_, dzięki
    temu na kompie też masz i wysłany post możesz spokojnie zarchiwizować,
    bez ręcznego przenoszenia z telefonu.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 16. Data: 2011-06-27 12:12:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 13:10:11 +0200, Irek N. napisał(a):

    > Przy wysyłaniu może robić automatycznie CC na _własną skrzynkę_, dzięki
    > temu na kompie też masz i wysłany post możesz spokojnie zarchiwizować,
    > bez ręcznego przenoszenia z telefonu.

    ale to trochę bez sensu i rozpaczliwe, nie uważasz? Zwłaszcza, że sytuacje,
    w których zachowanie całej korespondencji jest niezbędne zdarzają się
    raczej w korporacjach, a te mają np. Exchange które świetnie sobie z tym
    problemem radzi. Kilka nielicznych pozostałych wyjątków może skorzystać z
    google, hotmaila czy IMAPa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 17. Data: 2011-06-27 13:30:55
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    > problemem radzi. Kilka nielicznych pozostałych wyjątków może skorzystać z

    Po części tak jak piszesz, ale...
    mam często taki przypadek, że jadąc czy będąc gdzieś muszę potwierdzić
    zamówienie, inaczej nie pójdzie (słyszę wtedy _Panie, ISO mamy, nic nie
    poradzę_ i nieważne jest, że handlujemy od iluś tam lat i ofertę przez
    telefon uzgodniliśmy, musi być mail lub bumaga i tyle :) ).
    W takim przypadku idealnie dla mnie było by odebrać cokolwiek (np:
    ofertę, word, excell, pdf zagada przecież) i odesłać z jednym wyrazem -
    _realizować_. Przy okazji mam ślad na kompie w postaci CC na skrzynce
    odbiorczej. Czego mi więcej potrzeba?
    Osobiście uważam, że jak istnieje potrzeba pisania/czytania poczty i
    jest tego trochę, to bez kompa nielzja i nie przekonają nie żadne 4.3"
    HD czy nawet 7-10" tablety. Ma być komp i tyle :)
    Osobiście 2/3 dnia poza biurem jestem, a czasami pilnie potrzebuję
    części zamówić. Czekać na wieczór aż dojadę do kompa mogę, ale wtedy już
    dzień do tyłu jestem, bo wysyłka nie wyszła. Wiem że specyficznie, ale
    sporo sobie obiecuję w związku z nowym telefonem i myślę że w moim
    przypadku będzie cacy.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. wszystkie serwery "wyniesione" (google, hotmail jak piszesz)
    odpadają, jak łącze trafi to nie mam dosłownie nic, nawet książki. ale
    to już offfftopicznie chyba.

  • 18. Data: 2011-06-27 15:40:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 15:30:55 +0200, Irek N. napisał(a):

    > ps. wszystkie serwery "wyniesione" (google, hotmail jak piszesz)
    > odpadają, jak łącze trafi to nie mam dosłownie nic, nawet książki. ale
    > to już offfftopicznie chyba.

    Owszem, nie.
    Poczytaj o Hosted Exchange albo np. Zimbra. Tak powszechnie pogardzany
    Outlook bardzo dobrze sobie radzi, bo trzyma pełną kopię danych w cached
    mode. Można nawet zdefiniować dodatkowe konto SMTP żeby wysłać pocztę w
    czasie padu.
    Przy okazji nic nie stoi na przeszkodzie, żeby w firmie postawić sobie
    Small Business Server, w zasadzie same zalety: na prawie dowolnym
    smartfonie (Windows Mobile, Windows Phone, Android, iPoo) masz pełny dostęp
    nie tylko do poczty, ale też kalendarza i firmowych kontaktów, odpadają
    wszelkie cyrki z CC: do siebie, bo na pececie masz zawsze pełny wgląd w
    całą korespondencję, masz pusha, i parę jeszcze innych drobiazgów.
    Widziałem i stawiałem Exchange nawet w 4-5 osobowych firmach, po to właśnie
    jest SBS.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 19. Data: 2011-06-27 21:05:40
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Widziałem i stawiałem Exchange nawet w 4-5 osobowych firmach, po to właśnie
    > jest SBS.

    Ok, ale dla 4 kont pocztowych, z czego 1 jest ważne terminowo, a reszta
    może być off przez parę dni nawet? Myślę że to jeszcze nie ten etap.

    Pozdrawiam.
    Irek.N.

  • 20. Data: 2011-06-27 21:28:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 23:05:40 +0200, Irek N. napisał(a):

    > Ok, ale dla 4 kont pocztowych, z czego 1 jest ważne terminowo, a reszta
    > może być off przez parę dni nawet? Myślę że to jeszcze nie ten etap.

    ale dlaczego nie? Wszystko zależy od potrzeb. Jeżeli firma ma biuro w
    którym się pracuje, to SBS da również inne korzyści. Jeżeli nie - polecam
    Hosted Exchange. Fakt, nie jest najtańsze.

    Dla oszczędnych zawsze można zaszaleć na biznesowe konto google z własną
    domeną. Chyba wtedy nawet już tak nie szpiegują (chociaż kto ich tam wie..)