    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC D. Z - nawigacja, strona startowa
    Date: Mon, 27 Jun 2011 01:18:38 +0200

    W dniu 2011-06-27 00:41, Waldek Godel pisze:

    > to wyjaśnia taki szalony wzrost w branży. Marketoidzi się orcują genialnymi
    > wynikami sprzedaży i cyferkami mówiącymi jak im wszystko rośnie (w
    > raportach i nie tylko) a tu ludzie (zwłaszcza bogaci) przesiadają się z
    > Nokii 8800 i Motek Aura na gejfony, droidy itp - bo wszyscy dookoła mają i
    > bez tego nie czują się już tacy ważni i kochani.

    Ale sam widzisz - niewątpliwy sukces, jaki odniósł Jobs to to, że ludzie
    już nie boją się, że zepsują, nie potrafią itp. itd.

    Co prawda, współczynnik 27 uważam za zaniżony. Wśród moich znajomych,
    filtrując zboczeńców, to ja bym dal conajmniej 50-60% nietkniętych ajfonów.
    Ale za to są ładne :-P

    > Tyle, że mody przychodzą i odchodzą - jak ktoś wymyśli kolejny ukochany
    > gadżet milionów który nie będzie smartfonem, to zaora połowę branży. Albo
    > więcej.

    To myśl, chłopie :-)