    Subject: Re: HTC 10 - bierze ktos?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <nh6m4p$g7h$1@node2.news.atman.pl> <nh6nnf$hkr$1@node2.news.atman.pl>
    <nh7p67$ttm$1@node1.news.atman.pl>
    <573a23d9$0$38680$b1db1813$7968482@news.astraweb.com>
    <nhfn6m$vso$1@node1.news.atman.pl>
    <573b88e7$0$21460$b1db1813$e2fc9064@news.astraweb.com>
    <nhqgen$k80$1@node2.news.atman.pl>
    <574120a0$0$8239$b1db1813$79461190@news.astraweb.com>
    <nhrna2$usc$1@node1.news.atman.pl>
    <5741d0d7$0$11869$c3e8da3$3a1a2348@news.astraweb.com>
    <nhslna$u1r$1@node1.news.atman.pl>
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Date: Sun, 22 May 2016 12:45:12 -0400

    On 5/22/2016 12:11 PM, Sebastian Biały wrote:

    > Wystarczy jedna:
    >
    > http://wololo.net/2016/02/12/ps4-jailbreak-2016-stat
    us-of-ps4-jailbreak-news-so-far/

    owszem wystarczy

    http://www.forbes.com/sites/davidthier/2016/01/06/ps
    4-has-apparently-been-hacked/#132475a97793

    > Zabawny jestes, wydaje Ci sie że przedstawienie 11 milionów linkow do
    > gówna jest argumentem merytorycznym na cokolwiek?

    napisalem wyzej. czytaj ze zrozumieniem, abo nie manipuluj. mam
    nadzieje, ze wiesz co to ulamek.

    > Imbecyl ponieważ tego typu blady nie znajdują się w standardowym pojęciu
    > developingu, code review, testowania itd. To jest na granicy sabotarzu:
    > http://wiibrew.org/wiki/Signing_bug
    > Tylko imbecyl zastosował by strncpy. Widzisz więc że w momencie gdyby
    > napisano to poprawnie - homebrew nie powstao by na wii do dzisiaj.
    > Najnowsze Wii są z patchem i nic się nie da zrobić.

    nie chce mi sie tego tematu sledzic. jak historia pokazuje, wszystko co
    warto lamac, jest wczesniej czy pozniej zlamane.

    > Nie będzie możlwości. Na tym polega np. dzialanie TPM. Nie ma mozliwości
    > złamania go, a jesli nawet wydasz miliony $ (nie przesadzam) to zlamiesz
    > jedną *sztukę*. Dokładnie to jest kierunek wszystkich dużych korpo
    > hardware&software. pewno że można głeboko wierzyć że pryszczaty
    > nastolatek za pomocą gwoździa i gumki zhakuje iosa. Wolność mamy,
    > równiez w ignorancji.

    tia. nie bedzie. gdybanie i kreowanie przyszlosci pozostawiam tobie.

    > Dalej jesteś zabawny myśląc że jakakolwiek korpo sprzeda bandzie
    > pryszczatych natolatków swoje sekrety.

    ta rozmowa chyba nie ma sensu. skad niby klony czesci na chinskiej
    czesci ebaya sa? dlaczego trzeba uderzac do korporacji. ja jestem
    zabawny? niech bedzie. jak napisalem. twoja rzeczywistosc. przyjemnej
    zabawy. <rs>