  • Data: 2016-05-17 23:10:59
    Temat: Re: HTC 10 - bierze ktos?
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/17/2016 2:16 PM, Sebastian Biały wrote:

    > Oddaje do naprawy. A jak sie popsuje po gwaracji to naprawiam sam. Ale
    > ja jestem *inny*. Zdecydowana większość społeczeństwa to nieźle
    > zarabiający tumaniści którzy nie mają ochoty zostać miesiąc bez
    > działajcego odkurzacza.

    piekne. tumanisci, bo niezle zarabiaja. no super. wedlug ciebie wszyscy
    musza umiec naprawiac domowa elektronike.

    > Innymi slowy na czas twarnia kontraktu nie możesz go otworzyć, naprawić,
    > zmienić firmware.

    ale to sa tylko twoje slowa, ktore nie maja pokrycia w praktyce.

    > Teraz wystrarczy ustawić to jeko jedyna formę
    > posiadania telefonu i proszę: mozna produkować szit bez alternatyw.
    > Zupełnie jak np. Apple.

    alez oczywiscie, ze moge, wiec nie wiem o czym piszesz. to w iphonie nie
    mozna zrobic jailbreak, zalozyc custom rom'u? ciekawe. skad bierzesz
    swoje informacje? <rs>