  • Data: 2011-01-26 23:18:57
    Temat: Re: HP Scanjet 4570C a windows 7
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-26 23:07, Radosław Sokół pisze:
> [...]
    tłumacząc strony internetowe itd.

    > Ktoś? *Automat*. A komputery mimo upływu lat radzą sobie z
    > automatycznym tłumaczeniem tekstów tragicznie.

    Bardzo Ci dziękuje za tę informację. Niemniej jednak ktoś ten program do
    automatu wprowadził i powinien ponieść przykre konsekwencje. Nie powinno
    sie tolerować knotów nawet jak są bootami. To wstyd dla Polski.
    Ciekawa jestem jak naszemu Rządowi tłumacze na konferencjach tłumaczą.
    Jak źle to dopiero jest z czego się pośmiać :-)

    --
    animka