  • 1. Data: 2010-06-30 08:00:54
    Temat: HP LaserJet 3390
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Mam dosyć Samsungów, Brotherów (i ich bliźniaków). Wieczne problemy, non
    stop w serwisie, oryginalne tonery drukują ładnie przez 60% swojej
    :pojemności"

    Czy HP LaserJet 3390 to dobry wybór? Potrzebuję laserowe urządzenie
    wielofunkcyjne do 2000zł. (mono)

  • 2. Data: 2010-06-30 08:01:51
    Temat: Re: HP LaserJet 3390
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-30 10:00, Miecio pisze:
> [...]
    > :pojemności"
    >
    > Czy HP LaserJet 3390 to dobry wybór? Potrzebuję laserowe urządzenie

    Ewentualnie HP LASERJET M3035 M

  • 3. Data: 2010-06-30 11:36:34
    Od: "Mrzafka" <m...@d...com.pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > :pojemności"
    >
    > Czy HP LaserJet 3390 to dobry wybór? Potrzebuję laserowe urządzenie

    Do firmy zakupiliśmy ten model w październiku 2007 i działa bez zarzutu.
    We wrześniu 2009 chcieliśmy kupić następną, jednak już ich nie było.
    Wybrałem zbliżony model M2727, jednak po 10 miesiącach zaczęła szwankować.
    3390 jest używana w księgowości, gdzie się dużo drukuje, często skanuje
    i czasami faksuje. Przez prawie 3 lata jedynie wymiana tonerów.
    Polecam.
    --
    Mrzafka
    m...@d...com.pl

  • 4. Data: 2010-06-30 21:28:46
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <4c2b2c42$0$19181$65785112@news.neostrada.pl>, Mrzafka
    napisał(a):

> [...]

    Bardzo dobry.
    Kupiona jakoś na przełomie 2006/2007 roku, ostatnio raz na jakiś czas
    zaczynają się problemy z rolkami - nie zawsze chce wciągać papier.
    Ale na razie jest to stosunkowo rzadko i na razie rolek nie wymienialiśmy.
    jeszcze kilka tysięcy stron i rolki będą do wymiany.
    Obecny przebieg: 51000 stron.

    > Wybrałem zbliżony model M2727, jednak po 10 miesiącach zaczęła szwankować.

    A co dokładnie zaczęło się dziać?
    Ten model też mamy (przebieg 65500) i odpukać zero problemów.

    Jacek

  • 5. Data: 2010-07-01 05:50:44
    Od: "Mrzafka" <m...@d...com.pl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrni2ndoe.r7f.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
    >W artykule <4c2b2c42$0$19181$65785112@news.neostrada.pl>, Mrzafka

    > A co dokładnie zaczęło się dziać?
    > Ten model też mamy (przebieg 65500) i odpukać zero problemów.

    Problem z drukowaniem (podłączona przez LAN).
    Wydruk wypuszczany na różnych komputerach, a drukarka milczy.
    Z racji, że była na gwaracji, nieodpłatnie wymieniona została
    elektronika na nową.

    --
    Mrzafka
    m...@d...com.pl

  • 6. Data: 2010-07-01 16:04:12
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy HP LaserJet 3390 to dobry wybór? Potrzebuję laserowe urządzenie
    > wielofunkcyjne do 2000zł. (mono)

    Poszukaj canona z serii MF, mam 3 sztuki w pracy, z faksem, siecią,
    dupleksem, wchodza tam standardowe tonery od HP LJ1010 (po małej
    modyfikacji, czyli usunięciu plastikowych uszek blokujących :-) ).
    Ja mam na biurku MF4660PL, przebieg 65 tys. stron, regenerowany toner za
    80zł wystarcza na 3,5 tys, cena troche ponad 1000zł z podajnikiem ADF (fajna
    sprawa, ale nie dupleks ADF).
    Tansza jest tylko Kyocera, modelu nie pamietam, tam toner na 7 tys. stron
    kosztuje 99zł, a bęben jest na 150 tys. stron.