  • 1. Data: 2010-07-01 07:56:50
    Temat: HP + stacja dokująca
    Od: GB <g...@o...pl>

    Witam,

    Mam laptopa nx7400 i kupiłem stację dokującą, żeby podpiąć do niego
    projektor, duży monitor HD i jednocześnie móc korzystać z ekranu samego
    laptopa - super praca, bo żona ogląda film, ja na ekranie lapa mam
    aplikacje pomocnicze typu poczta i komunikatory a na ekranie dużym
    obszar roboczy - super sprawa, niestety nie działa ! ponieważ wyjście
    HDMI nie działa w tym modelu lapa.

    Pytanie brzmi jaki model HP 13-14-15 cali spełni moje wymagania i będzie
    działał ze stacją dokującą w sposób opisany wyżej.

    Z góry dziękuję,

    GB

  • 2. Data: 2010-07-01 08:06:46
    Temat: Re: HP + stacja dokująca