    From: "Seba" <S...@b...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HDD widziany tylko przez BIOS
    Date: Tue, 4 Sep 2012 20:30:09 +0200

    Parę miesięcy temu moja koleżanka próbowała przetestować
    swojego Samsunga (1 TB) programem od Seagate'a i efekt
    był taki, że program nie zakończył prawidłowo działania.
    Seagate kupił Samsunga niedawno i dyski Samsung kupione
    wcześniej nie są obsługiwane przez programy diagnostyczne
    napisane dla Seagate'ów. Zresztą nie jestem pewien czy
    obecnie kupiony dysk Seagate ze środkiem Samsunga byłby
    przez ten program obsługiwany. Może wypowiedziałby
    się ktoś, kto to sprawdził.

    Na razie szukam programu dla Samsunga, bootowalnego.
    Jeśli ktoś wie gdzie (jeszcze) jest do ściągnięcia, to bardzo
    proszę o informację.

    Pzdr.
    Seba