  • Data: 2012-09-04 19:56:04
    Temat: Re: HDD widziany tylko przez BIOS
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seba" <S...@b...com> napisał w wiadomości
    news:5046260a$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...
    > To chyba tylko bootowalny. To jest Samsung. Znasz może taki
    > program?

    Stacja dokująca lub baza dokująca to urządzenie które podpinasz przez USB i
    możesz wtedy odczytać zawartość wpiętego dysku poprzez inny komputer lub
    system operacyjny. Tylko nie wiem czy zerowanie dysku przez stację dokującą
    może wpłynąć negatywnie na ten drugi dysk z którego robi się odczyt.

    A czy kable są w porządku?

    Niestety Seagate kupiło Samsunga i teraz już nie widzę na ich stronie softu
    do samsunga. Chyba trzeba próbować softem do Seagate. Informacje na temat
    formatowania (Low Level Format):
    http://knowledge.seagate.com/articles/en_US/FAQ/2039
    31en

    Soft producenta dysków Seagate który kupił Samsunga:
    http://www.seagate.com/support/downloads/seatools/