  • Data: 2012-09-04 17:14:42
    Temat: Re: HDD widziany tylko przez BIOS
    Od: "Seba" <S...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli już na 100% jesteś pewien że chcesz go zerować powinieneś
    zastosować
    > soft producenta do tego celu. Producenci oferują softy diagnostyczne dla
    > swoich dysków na ich stronach internetowych. Zazwyczaj soft do kasowania
    > jest razem ze softem diagnostycznym.
    >
    > Możesz wtedy przed kasowaniem sprawdzić co mu dolega i ewentualnie
    > próbować naprawić HDD Regeneratorem. Tylko przy tym programie istnieje
    > ryzyko utraty gwarancji.
    >
    > Możesz sobie pobrać Hirens Boot CD i pobawić się programami do HDD Tam też
> [...]

    Tylko wpierw jakikolwiek soft musi ten dysk zobaczyć. :-(
    Hirens Boot CD też go nie widzi. Victorię miałem właśnie stamtąd.
    S.M.A.R.T nie udało mi się niczym odczytać.
    Dysk był podłączany jako SATA2 i SATA4, a także jako SATA1
    z próbą zainstalowania Win XP. Nawet przy którejś próbie instalacji
    zobaczył go jako jedną wielką partycję (chociaż wcześniej byłu 2
    i żadnej nie kasowałem), ale formatowanie przez godzinę stało na 0%.
    Nie wiem co to jest baza dokująca.
    Próbowałem spod Linuxa - to znaczy użyłem zarowno Knoppixa
    jak i Ubuntu. Nie widzą tego dysku.

    Jeśli mam stracić gwarację, to mogę go od razu potraktować młotkiem. :-(

    Pzdr.
    Seba