  • 31. Data: 2009-08-13 07:36:05
    Temat: Re: HD [OT]
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus pisze:

    > Kola, zawiecha, hample i kopia ramy z bimoty czy innego egzotycznego
    > wlocha - to sie chyba sklada na ta cene...
    > no i marzenia pana jakiegos tam....

    Pragne zauwazyc iz Eric Buell zaczynal podobnie. Wzial silnik od
    Sportstera, dobudowal rame i zawieche i scigal sie tym na tyle
    skutecznie ze dzisiaj jego firma (kupiona z czasem przez HD, za duze
    pieniadze) jest potentatem w branzy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 32. Data: 2009-08-13 08:15:01
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message

    > A tu juz niekoniecznie ;) Dziura w dole nie przeszkadzala - niebezpieczny
    > byl nagly i gwaltowny kop mocy.

    No wlasnie o to mi chodzilo - najpierw turbo-dziura, a potem nagly strzal
    (kiedy turbinka sie juz rozkrecila do odpowiednich obrotow). Stad wydaje mi
    sie, ze mechaniczny kompresor nie sprawialby takich klopotow (brak
    opoznienia, zatem takze brak naglego "strzalu" mocy).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 33. Data: 2009-08-13 09:19:47
    Temat: Re: HD
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Ale FatBoye zawsze mialy pelne oba kola. To jest jeden ze szczegolow
    > ktory rozni go od reszty, a zwlaszcza od Heritage.

    I dlatego fu. Najważniejszy szczegół psujący bardzo ładną resztę,
    IMHO.
    Zresztą, przemawia przeze mnie zawiść, bo mnie nie stać (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 34. Data: 2009-08-13 12:25:00
    Temat: Re: HD [OT] P.S.
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Kuczu"
    W kwestii formalnej: to sa zegary z V-Roda VRSCA.

    Znaczy sie w tym VRSCA tez montuja zegary z kaczki???
    Podobaja mnie sie rowniez te krotkie nazwy motocykli HD - na amerykancow to
    dziala jak ma sprzet o nazwie ktorej nie jest w stanie spamietac, ale zeby
    od razu na swiecie sie tym chwalic???

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 35. Data: 2009-08-13 12:26:11
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Kuczu"
    Pragne zauwazyc iz Eric Buell zaczynal podobnie.

    I jak skonczył??? :)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 36. Data: 2009-08-13 12:38:45
    Od: n...@s...com

    On Thu, 13 Aug 2009 14:25:00 +0200, "Tytus z Fabryki"
    <f...@0...pl> wrote:

    >Podobaja mnie sie rowniez te krotkie nazwy motocykli HD - na amerykancow to
    >dziala jak ma sprzet o nazwie ktorej nie jest w stanie spamietac, ale zeby
    >od razu na swiecie sie tym chwalic???

    Prawde mowiac bardziej do mnie przemawiaja charlejowe, logiczne
    oznaczenia niz z dupy wyjete japonskie ktore cholera wie co oznaczaja.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 37. Data: 2009-08-13 12:41:44
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tytus z Fabryki <f...@0...pl> napisał(a):

> [...]
    > dziala jak ma sprzet o nazwie ktorej nie jest w stanie spamietac, ale zeby

    Ale o co chodzi? Taki na przykład "GSX-R 1100 W" ma więcej znaków do
    spamiętania, niż VRSCA. "VTR-1000F" też za krótkie nie jest. A jak chcesz
    łatwiej, to mówisz "V-rod". Albo o swoim "Fire Storm". Czyli w sumie żadna
    różnica ;-)

    Pozdr,
    Jimmie
    www.jimmie.motocykle.org

  • 38. Data: 2009-08-13 12:58:13
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Swiety Jimmie"
    VRSCA to mówisz "V-rod"

    Znaczy sie to jest to samo??? a nie jakas odmiana tego V-Rod'a???

    ***"VTR-1000F" też za krótkie nie jest. A jak chcesz
    > łatwiej, . Albo o swoim "Fire Storm".

    Pacz mnie na usta VTR, VFR, GSXR, FZR, R1 !!!

    i teraz Vi-rot to jeszcze jeszcze ale VRSCA - czy to nie brzmi jak Vespa???

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 39. Data: 2009-08-13 13:19:58
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tytus z Fabryki <f...@0...pl> napisał(a):

    > Siemka
    >
    > ***"Swiety Jimmie"
    > VRSCA to mówisz "V-rod"
    >
    > Znaczy sie to jest to samo??? a nie jakas odmiana tego V-Rod'a???

    Podstawowa. Z innymi literkami są Street Rod, Night Rod, Night Rod Special i
    nie pamiętam co jeszcze

    > ***"VTR-1000F" też za krótkie nie jest. A jak chcesz
    >
    > Pacz mnie na usta VTR, VFR, GSXR, FZR, R1 !!!

    Pacz mnie:

    XL, XLH, FXR,...
    No dobra, są też trochę dłuższe (np. FXDWG=Dyna Wide Glide, FLSTF = Fat Boy)
    o wiele dłuższe (FLHTCUI SE = Electra Glide Ultra Classic Screamin' Eagle
    itp)

    > i teraz Vi-rot to jeszcze jeszcze ale VRSCA - czy to nie brzmi jak Vespa???

    Jak się ma wadę wymowy, albo słuchu, to może brzmieć ;-)

    Pozdr,
    Jimmie
    IMZ & XL

  • 40. Data: 2009-08-13 13:31:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > i teraz Vi-rot to jeszcze jeszcze ale VRSCA - czy to nie brzmi jak Vespa???

    Ale gdzie widisz problem ? VRSC to skrot oznaczajacy generalnie V-roda.
    Nastepne literki konkretny model. VRSCA to byla pierwsza generacja.

    Podobnie sie rozroznia japonce, pogrzeb jak sie oznacza generacje np.
    CBR600.