  • 21. Data: 2009-08-12 21:28:33
    Temat: Re: HD
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 09-08-12 22:56, Kuczu wrote:

    > Mysle ze porownujesz zle motocykle.

    toć ja wiem, że to inne klasy, ale chodzi mi tylko o moje osobiste
    odczucia z użytkowania względem oczekiwań, które przecież każdy ma wobec
    moto. Sportem na codzień jeździ żona, ja od czasu do czasu i zawsze
    jestem pod wrażeniem surowości tego motorka, choćby (porównując do
    dajny) noises z silnika, wrzucenie jedynki (jak nie jebniesz to zawsze
    zgrzytnie), obsługa sprzęgła, zawieszenie typu zero amortyzacji, no
    mirrors powyżej 110km/h, i nie wiem czy jakieś inne moto na świecie tak
    łączy tradycję z nowoczesnością (ultra fajny system czujników automatu
    wyłączania kierunków i spuszczanie oleju w 3 sekundy przez zdjęcie
    gumowej rurki z bolca...). Jak dla mnie jeśli szukać technicznego
    klimatu w HD to sport ma go więcej niż dajna, ale jednak... wolę dajnę

    sil

  • 22. Data: 2009-08-12 22:22:38
    Temat: Re: HD [OT]
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "Jasio"
    > A jak tak, to może być i przecinakiem. Ostatnio pan o swojsko
    > brzmiącym nazwisku Walter Roehrich opracował doładowany 1250ccm
    > pojazd motocyklowy.
    >
    > Ja pierdole, pan o swojsko brzmiacym nazwisku to rowniez swojski
    > patenciarz jak widac...
    > Moto wyciosane z pucow CroMo, Al i drutu spawalniczego, sprezarka
    > pedzona paskiem z zajebistym napinaczem jak w starych renuarach i
    > ancug 520 (starcza do najblizszego baru bo dalej to i tak nie
    > dojedzie).

    Jeeezu, ale nerwowo.
    Spokojnie, ja tego nie sprzedaję - po prostu chciałem pokazać, że
    powstaje coś na bazie _silnika_ HD, co ma aspiracje sportowe.
    I o ile do wyglądu mógłbym się przyczepić, to IMVHO motocykl
    technologicznie ani konstrukcyjnie nie odstaje od reszty motocykli w
    podobnie kosmicznej cenie.

    Howgh.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 23. Data: 2009-08-12 22:29:11
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Mysle ze porownujesz zle motocykle.

    Aha, nowy Wide Glide też jest.
    Ale może nie będę pisał, ani linków wstawiać, bo mnie Tytus zje.

    No, jeden, malutki.
    http://www.motorcycle.com/manufacturer/harley-davids
    on/2010-harleydavidson-dyna-wide-glide-review-88612.
    html

    Pod tym linkiem również Fat Boy Lo.
    Z czymś, co mi się nigdy w Hadecji nie podobało - pełnym kołem. Ale
    tym razem również z przodu. Fu, fu i jeszcze raz fu w kierunku koła
    przedniego.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 24. Data: 2009-08-12 22:32:13
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Laphroaig" napisał w wiadomości

    > No tak, o Electrze nie myslalem, dla mnie pelnowartosciowy HD to
    > softail albo dyna.
    >
    > Klasa touring mi sie nie podoba, to juz sa kanapy a nie motocykle

    Taaa, a jak dziś śmignął mi na ulicy koleś na Goldwingu to zrobił to w
    iście skuterowym stylu.
    Kask otwarty, a jakże. Do kompletu krótkie spodenki i t-shirt. Ale
    wcisnął się w taki wąski kanion, że 90% skutersynów by odpuściło.
    Więc nie zawsze te kanapy takie nieruchawe są, panie dziejku.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 25. Data: 2009-08-13 05:26:12
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Jasio"
    Jeeezu, ale nerwowo.

    Ja nerwowo??? chopie ja malo z krzesla nie spadlem ze smiechu jak to
    zobaczylem...

    ***Spokojnie, ja tego nie sprzedaję - po prostu chciałem pokazać, że
    powstaje coś na bazie _silnika_ HD, co ma aspiracje sportowe.

    Just now, kiedys powstalo tez na bazie silnika od syrenki (z rozwiertem) cos
    co mialo aspiracje sportowe - ale niestety cuzamen nie na mocno jezdzilo a
    kupilem to za cene 3 letniej jafy :)....

    to IMVHO motocykl
    technologicznie ani konstrukcyjnie nie odstaje od reszty motocykli w
    podobnie kosmicznej cenie.

    Kola, zawiecha, hample i kopia ramy z bimoty czy innego egzotycznego
    wlocha - to sie chyba sklada na ta cene...
    no i marzenia pana jakiegos tam....
    BTW ciekawe jak taka mechaniczna pompa oddaje moc??? bo z turbo w motocyklu
    to byly jaja...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 26. Data: 2009-08-13 06:13:18
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message
    > BTW ciekawe jak taka mechaniczna pompa oddaje moc??? bo z turbo w
    > motocyklu to byly jaja...

    Taka mechaniczna pompa powoduje oddawanie mocy dosc liniowo od niskich do
    srednich obrotow. Potem daje niewiele - dlatego np. VW w silniku 1.4
    zastosowalo i kompresor i turbo. Poza tym nie powstaje zjawisko
    turbo-dziury, ktora to IMO przeszkadzala najbardziej w motocyklu.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 27. Data: 2009-08-13 06:31:00
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Ivam napisał(a):
    > "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message

    > Taka mechaniczna pompa powoduje oddawanie mocy dosc liniowo od niskich
    > do srednich obrotow. Potem daje niewiele -

    Racja.

    > Poza tym nie powstaje zjawisko
    > turbo-dziury, ktora to IMO przeszkadzala najbardziej w motocyklu.

    A tu juz niekoniecznie ;) Dziura w dole nie przeszkadzala -
    niebezpieczny byl nagly i gwaltowny kop mocy. To byly te jaja, o ktorych
    wspomnial Tyfus :)

  • 28. Data: 2009-08-13 06:47:08
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 12 Aug 2009 16:03:25 +0100, Jasio <b...@g...pl>
    wrote:

    > Teraz to trzech, chyba Vroda też liczysz?

    A nawet nie wiem, jak jest z wyrodkiem.

    > A jak tak, to może być i przecinakiem.

    Właściwie to może być wszystkim. A najweselsze jest to, że jak
    się uprzeć to dałoby się zbudować cały motocykl, korzystając w
    znikomym stopniu (a może nawet wcale?) z części fabrycznych i
    wciąż będzie to ta sama rodzina (i nie mam na myśli rezania
    takiego, jak w przypadku pewnej polskiej repliki H-D sprzed
    lat).

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 29. Data: 2009-08-13 07:17:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

> [...]
    > się uprzeć to dałoby się zbudować cały motocykl, korzystając w
    > znikomym stopniu (a może nawet wcale?) z części fabrycznych i

    Nie musisz sie wcale upierac. Wystarczy gruby katalog z czesciami
    aftermaketowymi i gruby portfel. Wiele firm oferuje nawet kompletne
    Kit-y abys nie musial sam sie meczyc z wyszukiwaniem :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 30. Data: 2009-08-13 07:20:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > Pod tym linkiem również Fat Boy Lo.
    > Z czymś, co mi się nigdy w Hadecji nie podobało - pełnym kołem. Ale tym
    > razem również z przodu. Fu, fu i jeszcze raz fu w kierunku koła przedniego.

    Ale FatBoye zawsze mialy pelne oba kola. To jest jeden ze szczegolow
    ktory rozni go od reszty, a zwlaszcza od Heritage.