  • 51. Data: 2009-08-13 16:43:30
    Temat: Re: HD [OT]
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

    > Teraz jest wizjonerem i opluwa coś, co przez lata umożliwiało mu
    > egzystencję: http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/
    >
    > I szczerze mówiąc to mnie się takie podejście nie podoba.

    I dobrze zrobil bo Blast to byla maksymalna porazka, takie niewiadomoco.
    Nie wiem kto to w ogole kupowal. Pomysl ujebania jednego cylindra i
    zrobienie z tego singla byl wlasnie wymyslem jakichs jebnietych
    ksiegowych. Na szczescie ktos poszedl po rozum do glowy i zrobil z tego
    ladne metalowe szesciany ze zlomu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 52. Data: 2009-08-13 18:58:03
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 13 Aug 2009 18:43:30 +0200, Kuczu <q...@g...com>
    wrote:

> [...]
    > zrobienie z tego singla byl wlasnie wymyslem jakichs jebnietych
    > ksiegowych. Na szczescie ktos poszedl po rozum do glowy i zrobil z tego

    Single też mają swoje uroki, mniejszy motor nadaje się na
    pierwszy (zresztą to był ponoć jeden z ulubionych motocykli w
    szkołach jazdy). Ba, niektórzy nawet ścigali się we flat-tracku
    motocyklami z silnikiem Blasta. Nie każdy ma też potrzebę
    posiadania półtoralitrowej (z hakiem) krowy.

    I rozumiem, że mały thumper nie przystaje do elitystycznej
    marki, ale można się zeń wycofać po cichu, a nie publicznie
    pokazywać taki przyrost zajebistości, że od teraz będziemy srać
    na to co nas żywiło. To było po prostu niesmaczne zagranie.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 53. Data: 2009-08-13 19:42:54
    Temat: Re: HD
    Od: "Swiety Jimmie" <j...@m...org>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Aaa moja ulubiona dykteryjka humorystyczna na temat ha-de, czoperow itp.
    >
    > -Wiecie Oni tacy smutni i powazni na tych sprzetach jezdza.. dlaczego?
    > -A jakibys byl/byla jakbys jezdzil/a motocyklem ktory nie hamuje, nie
    > skreca i nie przyspiesza? :) <--- tu jest emotikon

    Taaaak, Grzesiu. I mniej więcej co tydzień widzisz potwierdzenie tej tezy
    kiedy najpierw widzisz mnie "przed", z "bananem" do dołu, a potem "po", z
    "bananem" do góry. Banan wraca w pozycję "neutral" kiedy wyciągam kluczyk ze
    stacyjki i zapinam kłódkę na dolnej półce ;-)

    Pozdr,
    Jimmie ;-)

  • 54. Data: 2009-08-13 20:05:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

    > Single też mają swoje uroki, mniejszy motor nadaje się na
    > pierwszy (zresztą to był ponoć jeden z ulubionych motocykli w
    > szkołach jazdy).

    No ale pelno jest tego typu motocykli na rynku wiec w czym problem ?

    > Ba, niektórzy nawet ścigali się we flat-tracku
    > motocyklami z silnikiem Blasta.

    A niektorzy jezdza w minizuzlu motorowerami z silnikiem rometa

    > Nie każdy ma też potrzebę posiadania półtoralitrowej (z hakiem) krowy.

    A to Buell takie robi ? Pierwsze slysze

> [...]
    > pokazywać taki przyrost zajebistości, że od teraz będziemy srać
    > na to co nas żywiło. To było po prostu niesmaczne zagranie.

    Zawsze sie mozesz obrazic i nie kupic sobie Buella !

  • 55. Data: 2009-08-13 20:34:47
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 13 Aug 2009 22:05:29 +0200, Kuczu <q...@g...com>
    wrote:

    > No ale pelno jest tego typu motocykli na rynku wiec w czym problem ?

    Aczkolwiek Blast był dosyć charakterystyczny, taki...
    buellowaty.

    > Zawsze sie mozesz obrazic i nie kupic sobie Buella !

    Zrobił to za mnie mój portfel i nie kupię sobie Buella :P

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 56. Data: 2009-08-13 21:58:57
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    Swiety Jimmie pisze:

> [...]
    > "bananem" do góry. Banan wraca w pozycję "neutral" kiedy wyciągam kluczyk ze
    > stacyjki i zapinam kłódkę na dolnej półce ;-)

    Ty jestes niereprezantytwna probka tych pierdolnietych inaczej, wiec sie
    nie liczysz ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 57. Data: 2009-08-15 10:58:16
    Temat: Re: HD [OT] P.S.
    Od: n...@s...com

    On Thu, 13 Aug 2009 15:33:22 +0200, "Tytus z Fabryki"
    <f...@0...pl> wrote:

    >Wiedzialem , wiedzialem - u amerykancow nie ma dziurki od klucza tylko
    >system wprowadzania urzadzenia zabezpieczania twojego mienia w skrocie
    >SWUZTM.

    Tylko dlaczego cos co u nas jest sprzedawane jako powiedzmy cebe, tam
    jest sprzedawane jako najtchołk ?
    Przecie to amerykance kochaja nazwy, a japsy i jewropejczki literki.
    Ktore absolutnie sa z dupy wziete, nie maja takie systemu oznaczej jak
    HD :-/

    pozdr
    newrom
    --