  • Data: 2009-04-01 22:18:04
    Temat: Re: HD-Glupie pytanie
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu napisał(a):
> [...]
    Prawda? :) Na Piotrka mozna liczyc w tem temacie ;)

    > No bo ja tego naprawde nie rozumiem. Co moze byc bardziej wygodnego niz
    > oryginalne, grube siedzenie w WildStarze, Intruderze czy innym VTX ?
    > Dupa siedzi odprezona, pod nia 10 cm gabki, nogi swobodnie oparte na
    > podnozkach.

    Nie, nie nie :)
    Orginalne, grube siedzenie jest moze i wygodne ale sama pozycja juz do
    takich nie nalezy - przedpisca wyjasnil, ze chodzi o ergonomie i
    obciazenie odcinka ledzwiowego kregoslupa.

    > Toz to az chce sie jezdzic !

    Znow blad w mysleniu: "Toz to az chce sie siedziec!" ;)
    I znow wylazi krecia robota malych zoltych ludzikow: robia motocykle, na
    ktorych swietnie sie siedzi (w saloonie) - dlatego tylu newbie daje sie
    na to zlapac. Jak sie przysiada do normalnego motocykla, to wydaje im
    sie ze to cholernie niewygodne w porownaniu z ultra mieciutka i puchata
    kanapa ociekajacego chromem kruzera. No i dupa wybiera to, co w saloonie
    jest wygodniejsze. A potem juz musza z tym zyc, bo nie znaja smaku
    prawdziwych jablek ;)

    > Nie mowie o customach bo to inna para kaloszy, ale o zwyklych seryjnych
    > armaturach tudziez cruiserach.

    O kustomach tez sie nie wypowiadam bo one sa juz dla swiadomych
    uzytkownikow. :)