  • Data: 2009-04-01 21:46:45
    Temat: Re: HD-Glupie pytanie
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gqvp5d$ptq$1@news.wp.pl...

    > No bo ja tego naprawde nie rozumiem. Co moze byc bardziej wygodnego niz
    > oryginalne, grube siedzenie w WildStarze, Intruderze czy innym VTX ?
    > Dupa siedzi odprezona, pod nia 10 cm gabki, nogi swobodnie oparte na
    > podnozkach. Toz to az chce sie jezdzic !
    no wlasnie, a da sie wstac na chwile w celu ulzenia siedzeniu? Bo np na GSXF
    jak mi tylek cierpnie to wstaje na chwile na podnozkach.
    Na kanapowcach nie jezdzilem za wiele ale podczas testowania vtx wszystko
    bylo ok dopoki peleton trzymal sie predkosci bulwarowych. Jak przyspieszyl
    to juz nie bylo tak milo, w plecach czulem wieksze dziury i nierownosci.

    pozdrawiam

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8