  • Data: 2009-03-30 23:05:40
    Temat: Re: HD-Glupie pytanie
    Od: Ozz <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    primuss pisze:

    > IMHO najmniej ergonomiczna pozycja z mozliwych. Caly ciezar tulowia wraz z
    > przeciazeniami i urazami od wertepow spoczywa na kregoslugie ledzwiowym i
    > kosci ogonowej. Nie bylem w stanie wytrzymac na armaturze dluzej niz pol
    > godziny jazdy.

    Tez tak zawsze myslalem, ale jezdzilem ze skubancami po 8-9 godzin
    roznymi drogami, w roznej pogodzie i raczej nie narzekali na jakis
    dyskomfort albo bol plecow.
    Z drugiej strony niektorzy mysla, ze ja sie mecze i wisze na
    nadgarstkach, wtedy sie smieje gdzie tu niewygoda, bo na moim jest
    zajebiscie wygodnie :)

    --
    Ozz
    GSX600F