  • 11. Data: 2009-08-12 16:28:45
    Temat: Re: HD [OT]
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > sprezarka pedzona
    > paskiem z zajebistym napinaczem jak w starych renuarach

    napinacz ma napinac a nie byc z kosmosu.

    > i ancug 520 (starcza
    > do najblizszego baru bo dalej to i tak nie dojedzie).

    do gixera 1000 mozna:
    http://www.1tail.com/sa/p/DRIVEN_USA_520_RACE_KIT_SU
    ZUKI_GSXR1000_01-_05.htm

    a toto produkuje raptem nascie procent wiecej momentu na wale.

    > to balbym sie poruszac sportem zbudowanym przez tego pana.

    Ja sie tam migomatow nie boje.

    KJ

  • 12. Data: 2009-08-12 16:32:41
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    "KJ Siła Słów"

    ***Ja sie tam migomatow nie boje.

    To juz chyba wszyscy wiedza

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 13. Data: 2009-08-12 16:34:08
    Temat: Re: HD [OT] P.S.
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    I te zegary z forda Ka sam mniut :)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 14. Data: 2009-08-12 16:39:15
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    "Jasio"

    Tego nie doczytalem
    Sighs:
    a.. What's a Roehr?

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 15. Data: 2009-08-12 17:56:49
    Temat: Re: HD
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Iguan007 pisze:

    > Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD ze
    > jestescie gotowi zaplacic 25k za 20 letni motocykl? Czy chodzi o wartosc
    > zabytkowa?

    A najlepsze jest to ze nim pojezdzisz kilka lat i znowu go sprzedasz za
    25k :)

    > Jest on w czyms lepszy od 2-3 letniego Japonczyka ktorego mozna kupic za
    > taka sama kwote?

    Sprobuj a zrozumiesz :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 16. Data: 2009-08-12 17:59:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > I te zegary z forda Ka sam mniut :)

    W kwestii formalnej: to sa zegary z V-Roda VRSCA.

  • 17. Data: 2009-08-12 19:45:27
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Sprobuj a zrozumiesz :)

    Yo,
    Hm, ja sie przejechalem ale nie zrozumialem tego fenomenu;)
    Natomiast wiem, ze nastepny, po sportsterze bedzie tylko HD :).
    Pisalem jakies 3 tyg temu, ze wymienilem dragstara na sporciaka.
    Moze nie jest to pelnowartosciowy HD ale i tak radocha jest wieksza niz
    na wszystkim innym na czym jezdzilem.
    Moze to jakas magia, dzialanie legendy?
    I ta magia powoduje, ze nie moge usiedziec tylko ciagle bym biegal do
    garazu przygladac sie co by tu przerobic :).

    Po przejechaniu 1300km (600 km trasy latwiej znioslem niz na dragstarze
    ) moge zaapelowac do posiadaczy dragstarow: "Panowie, nie idzcie ta droga!"

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 18. Data: 2009-08-12 20:33:02
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 09-08-12 21:45, Laphroaig wrote:
    wymienilem dragstara na sporciaka.
    > Moze nie jest to pelnowartosciowy HD

    jak dla mnie to sport bardziej niz electra
    sil

  • 19. Data: 2009-08-12 20:56:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Sil pisze:

    > jak dla mnie to sport bardziej niz electra

    Mysle ze porownujesz zle motocykle.

  • 20. Data: 2009-08-12 21:10:27
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Sil wrote:

    > jak dla mnie to sport bardziej niz electra

    No tak, o Electrze nie myslalem, dla mnie pelnowartosciowy HD to
    softail albo dyna.

    Klasa touring mi sie nie podoba, to juz sa kanapy a nie motocykle

    --
    pozdr
    Laphroaig