  • 31. Data: 2010-08-09 11:10:13
    Temat: Re: Gwarancja w Ceed
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > Korzystał ktoś kiedyś z części firmy ramech (to on jest na allegro)?
    > http://www.ramech.pl/kontakt.php
    >
    > Jakoś nie jestem przekonany co do tego zamiennika.

    To kup oryginalny... na aledrogo jest za jakies 60zl raptem.

    > BTW: ile jest łączników w Ceed, tylko jeden z przodu?

    A co to qrwa za pytanie???
    Oczywiscie ze sa dwa z przodu... BTW E34 ma jakby identyczne, niestety
    chyba chujowa konstrukcja, bo sie co chwile wybijaja (przynajmniej te
    najtansze).

    --
    Karolek

  • 32. Data: 2010-08-09 11:24:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > To kup oryginalny... na aledrogo jest za jakies 60zl raptem.

    Już pisałem że w Kiasklep jest za 55.

    > A co to qrwa za pytanie???

    A co, zakładasz że każdy jest mechanikiem?

    Pytanie jest proste, skoro są dwa, a w necie masa opinii, że jak jeden
    padnie, to jest duża szansa, że niedługo padnie i drugi, więc zastanawiam
    się czy nie wymienić od razu obu.
    A może i jakieś gumki przy okazji warto posprawdzać.

    Ma ktoś jakiegoś niedrogiego fachurę od zawieszeń w Poznaniu?

  • 33. Data: 2010-08-09 12:48:16
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > Chodzi o tego samego Ceeda, o ktorym piszesz dwa razy w tygodniu jaki to
    > jest zajebisty, bo masz 7 lat gwarancji i nic nie trzeba robic? :)

    Pada mit o bezawaryjnosci?
    Po VW kolej na KIA:)

  • 34. Data: 2010-08-09 13:07:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości news:

    > Pada mit o bezawaryjnosci?

    Wręcz przeciwnie.
    Podkreślam bardzo dobry wynik.

  • 35. Data: 2010-08-09 13:15:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Jak się wczytać dokładniej, to wychodzi, że to poszczególne ASO walą w
    > przyrodzenie. Jedne twierdzą, że tylko do 25kkm uznają to za awarię, inne,
    > że do 40-tu.
    > Ciekawi mnie stanowisko producentów w takim razie.

    Oto odpowiedź Kia Motors:

    "Odpowiadając na Pańskie zgłoszenie odniosę się do podstawowych zapisów
    zawartych w książce gwarancyjnej.
    Gwarancja polega na wymianie lub naprawie elementu pojazdu, którego
    niesprawność wynika z wady wykonawczej lub montażowej w procesie
    produkcyjnym.
    Serwis może odmówić gwarancyjnej wymiany elementu zawieszenia w przypadku
    stwierdzenia zużycia eksploatacyjnego tej części lub uszkodzenia
    mechanicznego.
    Jeśli stwierdzone zostało niedomaganie części typowe dla zużycia (nadmierny
    luz) zapewne to było przyczyną odmowy pokrycia kosztu naprawy."

    Jakaś logika w tym jest.

  • 36. Data: 2010-08-09 13:28:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w

    > W ramach trzyletniej gwarancji, ktora swego czasu dawalo Daewoo,
    > a z ktorej wszyscy sie smieli, olej i wszystkie materialy
    > eksploatacyjne wymieniane podczas _bezplatnych_ przegladow byly
    > za darmo. Lacznie z piorkami wycieraczek.

    Przy czym nie do konca tak jak piszesz - bezplatne byly wymiany w
    ramach czesci objetych planem serwisowym.
    Wycieraczki tak, klocki hamulcowe tez - ale co 30kkm, jakby ci
    zamontowali g* ktore sie zuzylo po 14kkm, to za nadplanowa wymiane
    musialbys zaplacic.
    Choc rozrozniali zuzycie od usterki czesci - np rozwarstwiony
    klocek podlega wymianie darmowej , a zuzyty nie.

    Czesci zawieszenia nie byly objete i za laczniki stabilizatora
    placiles z wlasnej kieszeni.

    Trzeba im uczciwie przyznac ze mieli tez przebiegi normatywne na
    czesci, wiec byla podstawa dochodzenia swoich racji.

    I np tlumik wymienili na wlasny koszt.

    J.

  • 37. Data: 2010-08-09 13:29:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał
    w wiadomości news:i3jea1$d2m$1@news.onet.pl...
    > Doprecyzowując temat gwarancji na Ceed - zawieszenia dotyczy ona
    > tylko do 40 kkm.
    > Czyli wygląda na to, że łącznik stablizatora, którego stukanie
    > zostało wykryte na pierwszym badaniu technicznym kijanki, będę
    > musiał wymienić za własną kasę.
    > Czyli pierwszą "awarię" Ceeda mam już za sobą.

    A ile przejechala ?
    Bo .. czy to ma oznaczac ze laczniki stabilizatora maja kiepskie ?

    J.

  • 38. Data: 2010-08-09 13:40:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A ile przejechala ?
    > Bo .. czy to ma oznaczac ze laczniki stabilizatora maja kiepskie ?

    Przejechała ponad 60 tys, więc chyba w normie, w necie można znaleźć sporo
    opisów sytuacji w których łączniki padały po 20 kkm czy nawet wcześniej, tak
    jak tu cytowałem we francuzach na przykład.

    Przy czym łącznik mi strzelił wyraźnie na jednym z dojazdów do plaży w
    Czarnogórze, 2 km w jedną stronę po nierównych kamorach wielkości połowy
    koła, od tego momentu zaczął stukać.

  • 39. Data: 2010-08-09 13:51:11
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Przejechała ponad 60 tys, więc chyba w normie, w necie można znaleźć sporo
    > opisów sytuacji w których łączniki padały po 20 kkm czy nawet wcześniej,
    > tak jak tu cytowałem we francuzach na przykład.

    hmm, porównujmy do najlepszych ;-)
    ja w Astrze zmieniałem jeden łącznik po 150kkm a drugi po 180kkm,

    brat

  • 40. Data: 2010-08-09 13:54:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > hmm, porównujmy do najlepszych ;-)
    > ja w Astrze zmieniałem jeden łącznik po 150kkm a drugi po 180kkm,

    Czy to znaczy, że nie zdarzały się pady tej części w Astrach przy 20-30 kkm?