  • 11. Data: 2010-11-14 21:34:19
    Temat: Re: Gwarancja na opony - dziwny zapis
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Grzegorz Prędki

    > Ktos na uzywane opony ma Ci dac gwarancje jak na nowe? Dobrze sie
    > czujesz?

    Ta grupa coraz bardziej mi się podoba. Czy miała tu ostatnio miejsce
    masowa konsumpcja produktów kolekcjonerskich?

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-11-14 21:41:41
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-11-14 21:34, to pisze:
    > begin Grzegorz Prędki

    > Ta grupa coraz bardziej mi się podoba. Czy miała tu ostatnio miejsce
    > masowa konsumpcja produktów kolekcjonerskich?

    Eee nie, wszytsko pozamykane :)

  • 13. Data: 2010-11-14 21:52:08
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-11-14 20:55, news-gazeta wrote:
    > Sprzedawca napisal mi ze opony traca gwarancje w momencie gdy wprawie je
    > w ruch :)

    Przecież gwarancja nie jest obowiązkowa. A jeśli już towar ma gwarancję,
    to na warunkach ustalonych przez gwaranta.

    Tak więc równie dobrze mógłby napisać, że gwarancja obowiązuje wyłącznie
    wtedy kiedy auto prowadzisz w czerwonym krawacie albo cokolwiek innego.

    Hint: jeśli jesteś konsumentem to możesz reklamować z tytułu
    niezgodności z umową. jeśli prowadzisz DG to z tytułu rękojmi (o ile nie
    została wyłączona).

    Piotrek

  • 14. Data: 2010-11-14 22:50:39
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-14 21:41, Grzegorz Prędki pisze:

    > Eee nie, wszytsko pozamykane :)

    No co Ty, ostatnio zaczęli sprzedawać jako ozdoby choinkowe :D
    A zaplombowane drzwi wyjęli razem z futryną nie naruszając plomb więc
    się nikt nie przyczepił :D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 15. Data: 2010-11-15 07:28:54
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    [...]
    > To nie jest napisane po polsku, więc nie ma co nad tym deliberować.

    a jaki tekst prawny jest napisany po polsku??

    pzdr., R.G.

  • 16. Data: 2010-11-15 07:42:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ryszard G.

    > a jaki tekst prawny jest napisany po polsku??

    Prawie każdy jest zrozumiały dla osoby dysponującej mózgiem, natomiast
    zacytowane zdanie jest niezgodne z gramatyką języka polskiego i można się
    tylko domyśleć "co poeta miał na myśli".

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-11-15 10:44:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "news-gazeta" <n...@n...pl> wrote in message

    > Podam linka do sprzedawcy, to opony uzywki, ale
    > dwuletnie i bieznik okolo 8mm. Jego regulamin:
    >
    > http://moto.allegro.pl/my_page.php?uid=16375300
    >
    > Jest tam wiecej takich kwiatkow.
    > Sprzedawca napisal mi ze opony traca gwarancje w momencie gdy wprawie je w
    > ruch :)

    Chcialbys pewnie, zeby wymienil ci te uzywane opony po 11 miesiacach, bo
    przyfasoliles w kraweznik, ale tak dobrze to nie ma..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-11-15 11:24:12
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-11-15 10:44, kamil wrote:

    > Chcialbys pewnie, zeby wymienil ci te uzywane opony po 11 miesiacach, bo
    > przyfasoliles w kraweznik, ale tak dobrze to nie ma..

    Nie wnikam w to czy to dobrze czy niedobrze, ale w przypadku umów
    konsumenckich również dla rzeczy używanych jest 12 miesięcy na
    reklamację z tytułu niezgodności z umową i *nie* można tego skrócić ani
    wyłączyć umową.

    Tak więc wprawdzie w 11 miesiącu to kupujący musiałby udowodnić, że
    problem był w oponie a nie w "przyfasoleniu" w krawężnik, ale do 6
    miesięcy ciężar dowodu (że zepsuł klient) jest po stronie sprzedawcy.

    Piotrek

  • 19. Data: 2010-11-15 11:33:13
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-11-14 19:27, news-gazeta pisze:
> [...]
    >
    > "Gwarancja wygasa w czasie, kiedy opony zostaną zamontowane na felgi,
    > nie stwierdzenia wad i uszkodzeń, zamontowanych na auto oraz wprawionych

    producent gwarant może zapisać w gwarancji co tylko chce, w sumie może
    nawet napisać, że nie daje gwarancji bo gwarancja nie jest obowiązkowa.
    Taki zapis nie dziwi i chroni producenta lub importera przed głupimi
    roszczeniami klienta pod tytułem np "proszę pana ale mi się krzywo
    ścierają, albo po 50tyś wyszedł bąbel"

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-11-15 11:47:55
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Chcialbys pewnie, zeby wymienil ci te uzywane opony po 11 miesiacach, bo
    > przyfasoliles w kraweznik, ale tak dobrze to nie ma..

    Nie. Ja chciałbym po prostu założyć opony na felgi, zamontować w samochodzie
    i przejechać się kawałek żeby stwierdzić czy opony są sprawne - nie biją,
    nie hucza czy nie są wyząbkowane. I to mi wystarczy. Po co dalsza
    gwarancja - wiadomo że to używki.

    Pozdrawiam - Darek.