  • Data: 2010-08-18 07:52:27
    Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 19:14:24 +0000 (UTC), Johnny Hooker napisał(a):

    > Ja będę pisał za siebie - jak JA to rozumiem.

    > No na to pytanie masz przecież odpowiedź: dlatego, że detonacja paliwa -
    > zamiast dotychczas stosowanego spalania - wyzwala wielokrotnie więcej energii.

    Bzdura. Ilość energii jest dokładnie ta sama.

    Chyba, że mylisz energię z czym innym.

    > Masz rację; powinno być "moc" - zgodnie z angielskojęzycznym oryginałem (jest
    > tam dostępny). Trzeba na to zwrócić uwagę. Ale tam - już w drugim zdaniu -
    > jest słówko "moc". Widzę, że wolałeś udać, iż nie ma...

    Już sam fakt, że autor tekstu myli moc z energią, świadczy o tym, że nie
    opanował on nawet fizyki z zakresie 1 klasy szkoły średniej.

    Poza tym - to jest tekst Zdolnego Polskiego Konstruktora, czy też może
    nieudolne tłumaczenie jakiejś pracy badawczej z amerykańskiego
    uniwersytetu?...

    --
    Yakhub