  • Data: 2010-08-18 10:51:57
    Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Cóż, póki co robię sobie własny, przy dojazdach do roboty ;)

    Ja już dawno przestałem ;-)
    Osiągałem jakieś abstrakcyjne wręcz spadki (przy mojej normalnej
    jeździe pali średnio około 10-11, a przy ekstremalnym ekodrivingu po
    samym mieście potrafiłem zejść do 9, na trasie nawet do 6,5), tylko
    zwyczajnie nie chce mi się pilnować.

    Cyferki może nie jakieś oszałamiające, ale to benzyna 2,7 V6 ;-)

    --
    Pozdro
    Massai