eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
    Date: Tue, 17 Aug 2010 12:51:51 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 33
    Message-ID: <i4dpk7$2886$2@news2.ipartners.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    <d...@4...com>
    <i49vtd$q7k$1@inews.gazeta.pl> <i4au63$11s3$1@news2.ipartners.pl>
    <i4cjlg$oi5$1@inews.gazeta.pl> <i4d8j7$tlk$1@news.onet.pl>
    <i4dlhh$mph$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1282042311 73990 157.25.157.219 (17 Aug 2010 10:51:51
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Aug 2010 10:51:51 GMT
    In-Reply-To: <m...@4...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304414
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-08-17 12:06, J.F. pisze:
    > On Tue, 17 Aug 2010 09:42:09 +0000 (UTC), Johnny Hooker wrote:
    >> Śmieszni jesteście z tym swoim upartym przytaczaniem cyferek wyczytanych w
    >> jakiejś Wikipedii, czy gdzieś - bez cienia zastanowienia, że dotyczy to
    >> jedynie idealnych warunków laboratoryjnych, gdy silnik najpierw ustali się w
    >> jego właściwej temperaturze pracy, gdy ma on stałe, równomierne obciążenie,
    >> oraz gdy pomiar taki jest przeprowadzany akurat przy jego obrotach
    >> maksymalnej sprawności.
    >
    > A wynalazca to nie jest smieszny, gdy opisuje testy prototypu, ale
    > wynikow nie podaje ?
    > Jedynie np "Dodatkowo dzięki przeróbce silnika można było uzyskać z
    > jego alternatora 11-krotnie więcej energii elektrycznej, niż w
    > przypadku silnika nie poddanego przeróbce."

    A tego lolkontentu nie zauważyłem :)

    > Jak on nie chce byc smieszny, to niech sobie ten silnik zamontuje w
    > aucie i pojezdzi w rajdach o kropelce, po czym pojedzie do Niemiec i
    > zainteresuje jakis koncern.

    Dobrze powiedziane. Przecież ma prototyp i to niejeden...

    > Moze sie tez przejechac na wyscigi - sportowcow pewnie zainteresuje
    > silniczek ktory ma 40% mocy wiecej i pali cztery razy mniej.

    4 razy, to niedoskonały prototyp. Sama zasada działania otóż
    "Jasno wskazuje możliwość zaoszczędzenia 99% paliwa"

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: