eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGrzanie po wymianie tarcz i klocków › Re: Grzanie po wymianie tarcz i klocków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.one
    t.pl
    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Grzanie po wymianie tarcz i klocków
    Date: Sun, 04 Apr 2010 13:24:25 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 39
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <hp9ngk$v5l$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1270380266 7418 213.180.130.18 (4 Apr 2010 11:24:26 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Apr 2010 11:24:26 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.58
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100315
    Firefox/3.5.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2269819
    [ ukryj nagłówki ]

    > kogutek pisze:
    > > Jak jeden z prezydentów odkręcasz kota ogonem kiedy zapytali go o sex. Seryjne
    > > samochody są przeznaczone do normalnej jazdy przez seryjnych ludzi. Dla wariatów
    > > firmy produkują specjalne części i materiały eksploatacyjne. Tarcze i klocki też
    > > produkują. Normalny użytkownik samochodu ekstremalnie hamuje ze dwa razy do
    > > roku. Jemu się nic nie zeszkli. Wariat jak chce w przeciągu 5 minut zahamować
    > > ekstremalnie 7 razy to musi założyć specjalne hamulce. Na przykład ceramiczne
    > > tarcze i klocki wykonane z materiału na okładziny hamulcowe do wahadłowców. Twój
    > > przykład jest chybiony, żeby nie napisać że głupi.
    >
    > "I nie chodzi o niehamowanie na nowym zestawie hamulcowym, tylko
    > unikanie sytuacji z 200 do 0, gdzie nawet ulozone zestawy sa w stanie
    > odmowic posluszenstwa po szybkim, kilkukrotnym powtorzeniu manewru."
    >
    > Tak napisalem. Zgadzam sie w tym zdaniu, ze jesli ktos jezdzi normalnie
    > to nie powinien sie przejmowac, albo wlasciwie powinien tylko miec
    > swiadomosc nieco nizszej skutecznosci nowego zestawu bez zbednych ceregieli.
    >
    > Natomiast jesli ktos chce natychmiast wyprobowac nowe hample w
    > ekstremalnych warunkach to je po prostu zniszczy.
    >
    > Dodatkowo fakt, ze swiezo wymienione hample zostaly zniszczone swiadczy
    > o tym, ze przez jakis czas po wymienie uklad nie ma 100%
    > wydajnosci/sprawnosci.
    >
    > --
    > Pozdrawaim
    > mrcinJM
    W ostatnim zdaniu nie podajesz żadnych prawdziwych informacji. To co jest dla
    Ciebie faktem w realu jest bzdurą. Ale niech Ci będzie. Udowodnij w oparciu o
    obecny stan wiedzy w zakresie fizyki że masz rację. Na razie to że sobie coś
    napisałeś oznaczą ze sobie to napisałeś i nie musi być to prawdą. Zrób tak żeby
    stało się prawdą albo odszczekaj co napisałeś. Po wymianie tarcz i klocków siła
    hamowania musi się mieścić w tolerancji przewidzianej przez producenta
    samochodu. Bez żadnego docierania, ostrożniejszej jazdy itp. Wynika to
    bezpośrednio z praw fizyki. Opisuje to prosty wzór.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: