-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.one
t.pl
From: "kogutek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Grzanie po wymianie tarcz i klocków
Date: Sun, 04 Apr 2010 13:24:25 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 39
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <3...@n...onet.pl>
References: <hp9ngk$v5l$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1270380266 7418 213.180.130.18 (4 Apr 2010 11:24:26 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Apr 2010 11:24:26 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.58
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100315
Firefox/3.5.9
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2269819
[ ukryj nagłówki ]> kogutek pisze:
> > Jak jeden z prezydentów odkręcasz kota ogonem kiedy zapytali go o sex. Seryjne
> > samochody są przeznaczone do normalnej jazdy przez seryjnych ludzi. Dla wariatów
> > firmy produkują specjalne części i materiały eksploatacyjne. Tarcze i klocki też
> > produkują. Normalny użytkownik samochodu ekstremalnie hamuje ze dwa razy do
> > roku. Jemu się nic nie zeszkli. Wariat jak chce w przeciągu 5 minut zahamować
> > ekstremalnie 7 razy to musi założyć specjalne hamulce. Na przykład ceramiczne
> > tarcze i klocki wykonane z materiału na okładziny hamulcowe do wahadłowców. Twój
> > przykład jest chybiony, żeby nie napisać że głupi.
>
> "I nie chodzi o niehamowanie na nowym zestawie hamulcowym, tylko
> unikanie sytuacji z 200 do 0, gdzie nawet ulozone zestawy sa w stanie
> odmowic posluszenstwa po szybkim, kilkukrotnym powtorzeniu manewru."
>
> Tak napisalem. Zgadzam sie w tym zdaniu, ze jesli ktos jezdzi normalnie
> to nie powinien sie przejmowac, albo wlasciwie powinien tylko miec
> swiadomosc nieco nizszej skutecznosci nowego zestawu bez zbednych ceregieli.
>
> Natomiast jesli ktos chce natychmiast wyprobowac nowe hample w
> ekstremalnych warunkach to je po prostu zniszczy.
>
> Dodatkowo fakt, ze swiezo wymienione hample zostaly zniszczone swiadczy
> o tym, ze przez jakis czas po wymienie uklad nie ma 100%
> wydajnosci/sprawnosci.
>
> --
> Pozdrawaim
> mrcinJM
W ostatnim zdaniu nie podajesz żadnych prawdziwych informacji. To co jest dla
Ciebie faktem w realu jest bzdurą. Ale niech Ci będzie. Udowodnij w oparciu o
obecny stan wiedzy w zakresie fizyki że masz rację. Na razie to że sobie coś
napisałeś oznaczą ze sobie to napisałeś i nie musi być to prawdą. Zrób tak żeby
stało się prawdą albo odszczekaj co napisałeś. Po wymianie tarcz i klocków siła
hamowania musi się mieścić w tolerancji przewidzianej przez producenta
samochodu. Bez żadnego docierania, ostrożniejszej jazdy itp. Wynika to
bezpośrednio z praw fizyki. Opisuje to prosty wzór.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.10 18:06 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=