  • 11. Data: 2010-10-02 17:32:19
    Temat: Re: Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu.
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i8593n$hk1$...@i...gazeta.pl...
    > Prędzej spodziewałbym się utraty hamulców przy jego awarii niż "stawania
    > dęba".

    A wiesz, ze ja tez? W ogole dla mnie idealna opcja to jest pojawienie sie
    bledu na wyswietlaczu i calkowite wylaczenie ABS'u i pozostawienie samego
    hamulca.

    > Może to jednak problem z pompą hamulcową?

    Nie. Problem sie rozwiazal, ale nie pamietam, ktora czesc w ukladzie padla.
    Na 90% pompa ABS'u, ale nie dam w tej chwili sobie reki uciac. Pompa
    hamulcowa byla ok, zreszta z tego co wiem koles wybral sie na wycieczke
    ~300km w jedna strone z poodpinanymi czujnikami od ABS'u i stwierdzil, ze
    hamulce dzialaja zupelnie normalnie i ok.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 12. Data: 2010-10-04 09:59:39
    Od: Tomek398 <t...@g...com>

    Witam

    Również myślę za kupnie podgrzewanych manetek. Czy poza wyglądem, są
    jakieś większe różnice pomiędzy:

    Oxford Original: http://tinyurl.com/34r9vat
    Oxford Sport: http://tinyurl.com/382gqga

    Zastanawiam się które będą lepiej pasowały do Fazera 1000 (2005)

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 13. Data: 2010-10-04 11:54:28
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-04 11:59, Tomek398 pisze:
> [...]
    > Oxford Sport: http://tinyurl.com/382gqga
    >
    > Zastanawiam się które będą lepiej pasowały do Fazera 1000 (2005)

    Bierz Sporty - lepiej w rekach leza
    w KFazerze im lepiej sie trzyma kierownice tym lepiej sie jezdzi :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 14. Data: 2010-10-04 12:07:14
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Tomek398 wrote:
> [...]
    > Oxford Sport: http://tinyurl.com/382gqga
    > Zastanawiam się które będą lepiej pasowały do Fazera 1000 (2005)

    A jeździłeś kiedyś na grzanych manetach? Bo ja dostałem z dobrem
    inwentarza i dla mnie żadne cudo.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 15. Data: 2010-10-04 12:42:42
    Od: donia <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-04 14:07, Marcin Gardeła pisze:

    > A jeździłeś kiedyś na grzanych manetach? Bo ja dostałem z dobrem
    > inwentarza i dla mnie żadne cudo.

    a bo w Twoim motocyklu (VFR800) są nie potrzebne :), no tak do -5, w
    innych szybciej się przydają

    --
    pzdrv
    donia i F800GS lodówka

  • 16. Data: 2010-10-04 12:44:32
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > A jeździłeś kiedyś na grzanych manetach? Bo ja dostałem z dobrem
    > inwentarza i dla mnie żadne cudo.

    To załóż oryginalne. Dla mnie we wszystkich motocyklach oryginalne sa za
    cienkie. Wyjatek to BMW, bo tu są o zmiennej średnicy i mozna sobie
    zawsze najlepszą pozycję dla siebie wybrać.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2010-10-04 12:51:43
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Magic wrote:
    > To załóż oryginalne. Dla mnie we wszystkich motocyklach oryginalne
    > sa za cienkie. Wyjatek to BMW, bo tu są o zmiennej średnicy i mozna
    > sobie zawsze najlepszą pozycję dla siebie wybrać.

    Oryginalne czyli jakie, Hondy? Mam oxfordy, inaczej działają?

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 18. Data: 2010-10-04 13:17:45
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-04 14:51, Marcin Gardeła pisze:

    > Oryginalne czyli jakie, Hondy? Mam oxfordy, inaczej działają?

    Mają większą średnicę.

  • 19. Data: 2010-10-04 19:24:58
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-02 19:24, Ivam pisze:

    > Na sterowniku - tym z guzikami do wlaczania/wylaczania.

    Takie też i mam i wreszcie znalazłem czas aby je założyć. ;)
    Co do długości przewodów, itp. to do Trampka pasuje bez problemu, wiązka
    od centralki jest nawet ze sporym zapasem. Na "sucho" w garażu
    nagrzewają się bardzo szybko, zobaczę jak wyjdzie w praniu.

    Radełkowanie Sportów jest o wiele lepsze niż w oryginale, zobaczymy jak
    będzie z trwałością.

    P.S. Oryginalna wiązka jest podłączana bezpośrednio pod aku, czyli ma
    stałe zasilanie. Nie chcąc ciąż kabli nie da się inaczej podłączyć, więc
    trochę lipa, bo można się zapomnieć. Niby jest czujnik odłączający
    grzanie gdy aku spada poniżej minimum do odpalenia, ale nie wiem czy nie
    warto tak przerobić końcówki, aby wpiąć się w zasilanie po "15", czyli
    stacyjce.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 20. Data: 2010-10-04 19:48:16
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > P.S. Oryginalna wiązka jest podłączana bezpośrednio pod aku, czyli ma
    > stałe zasilanie. Nie chcąc ciąż kabli nie da się inaczej podłączyć, więc
    > trochę lipa, bo można się zapomnieć.

    Konektorki rozgalezione i podpialem sie w przekaznik pompki paliwa. Bez
    ciecia instalacji - poprowadzilem 1 kabel od przekaznika pompki do nowego
    przekaznika (nieoryginalnego), ktory jest spiety z manetkami i aku w
    odpowiedni sposob (jak potrzeba, to narysuje co i jak).

    Konektorek np. taki:
    http://allegro.pl/konektor-izolowany-rozgaleznik-cze
    rwony-op-5szt-i1250187311.html

    --