  • 31. Data: 2010-10-07 08:04:24
    Temat: Re: Grzane manetki i bonusik o ABS w motocyklu.
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-07 09:48, AZ pisze:

    > Potwierdzam chociaz nie mam sporta :-) Ale z oryginalnymi manetkami sie
    > jezdzi duzo duzo lepiej.

    A ja się nie zgodzę, choć też sporta nie mam... ;)
    W przypadku mojego Trampka grzane minetki dają lepszą
    przyczepność/pewność trzymania w dłoni... ;)
    Choć jak wspomniałem na początku nie wiem jak będzie z trwałością
    gumek... ;)

    Zaznaczam, że nie mam na myśli sporta tylko turystyka... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 32. Data: 2010-10-07 11:22:44
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"falco"
    A ja się nie zgodzę, choć też sporta nie mam... ;)
    W przypadku mojego Trampka grzane minetki dają lepszą przyczepność/pewność
    trzymania w dłoni... ;)
    Zaznaczam, że nie mam na myśli sporta tylko turystyka...

    Kolege to jestem jeszcze w stanie zrozumiec - sporo jezdzil to mogl
    zapomniec jak sie czyta.
    Wiec pisze jeszcze raz
    Marider chce montowac to to do R1 a z tego co sie orientuje to dosc sportowy
    motocykl.
    I w tym kierunku zdryfowal topic

    Tytus z fabryki

  • 33. Data: 2010-10-07 12:28:18
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-10-07 00:07, marider pisze:

    > 40W, sporowato... Pytam bo mysle o czyms takim ale nie tak grubym jak
    > Oxfordy, Daytony czy inne i zanim sie zdecyduje na experyment w R1 nie
    > tracac przy tym oryginalnych manetek czy innych aftermarketow musze miec
    > kilka danych.
    Mam coś dla Ciebie...

    Spełnia wszelkie oczekiwania...
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=2888
    53

    :)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 34. Data: 2010-10-07 12:47:32
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:22, Tytus z fabryki pisze:

    > Wiec pisze jeszcze raz
    > Marider chce montowac to to do R1 a z tego co sie orientuje to dosc sportowy
    > motocykl.

    I bardzo dobrze chce niech zmienia - nic tak nie poprawia komfortu jazdy
    jak pewne trzymanie kierownicy - grubsze manetki = lepiej :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 35. Data: 2010-10-07 16:11:39
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Norbi" I bardzo dobrze chce niech zmienia - nic tak nie poprawia
    komfortu jazdy jak pewne trzymanie kierownicy - grubsze manetki = lepiej :)

    He he kierownica w sporcie to nie klonica - rzadko sie ja "solidnie" trzyma.
    Sprobuj pohamowac ostro robiac przegazowki przy redukcji na grubych
    manetkach i na zwyklych
    Potem pogadamy

    Tytus z fabryki
    P.S. o starcie z miejsca nie wspomne
    P.S.2 chyba ze masz dlonie Szreka

  • 36. Data: 2010-10-07 17:05:56
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:22, Tytus z fabryki pisze:

    > Kolege to jestem jeszcze w stanie zrozumiec - sporo jezdzil to mogl
    > zapomniec jak sie czyta.

    hehehe... i jak tu Ci nie przyznać racji... ;)

    P.S. Qlfon do Twojej propozycji brakuje jeszcze... pledzika, co go Tytus
    zachwalał i nie ma że zimno! ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 37. Data: 2010-10-07 17:16:00
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 18:11, Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    >

    > He he kierownica w sporcie to nie klonica - rzadko sie ja "solidnie" trzyma.
    > Sprobuj pohamowac ostro robiac przegazowki przy redukcji na grubych

    Widzisz - ja po prostu wciskam hamulec i Dual mi robi robote :)
    Przy mojej sklonnosci do duzych pojemnosci nie musze dawac 3 w dol zeby
    moto chcialo jechac:)

    Ja mam akurat porownanie - przy wyslizganych manetkach grzanych
    na KFazerze trzeba sie bylo bardzo mocno trzymac bo za bardzo prostowal
    rece i ciezko go bylo utrzymac - po zalozeniu dobrych nagle sily nie
    trzeba bylo zadnej uzywac i dawalo rade :)

    To samo w X-ie zalozylem grzane oxfordy i mi sie lepiej jezdzi :)

    Dlatego jakie to ma znaczenie czy sport czy turystyk - jak spadnie
    deszcz w lecie tez jest milej jesli Ci w lapki cieplo...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 38. Data: 2010-10-08 09:12:31
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Norbi"
    Widzisz - ja po prostu wciskam hamulec i Dual mi robi robote :)

    Co to za dual co robi redukcje i przegazowki przy tym???
    BTW ciekawe jak ten dual zaregowalby na hamowanie na granicy poslizgu
    tylnego kola???

    *** Dlatego jakie to ma znaczenie czy sport czy turystyk - jak spadnie
    deszcz w lecie tez jest milej jesli Ci w lapki cieplo...

    Przyjedz na tor - zobaczysz jakie ma znaczenie
    ale racja jak w lapki cieplutko to milo jest :)

    Tytus z fabryki
    P.S. Przypominam ze gadamy o minetkach do R1

  • 39. Data: 2010-10-08 13:52:31
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-10-07 14:28, Qlfon pisze:
    > Mam coś dla Ciebie...
    >
    > Spełnia wszelkie oczekiwania...

    Na pewno nie moje :)

    > http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=2888
    53

    > :)

    Nie trafiliscie, raczej mysle o czyms takim:

    http://tinyurl.com/5ksu

    Pzdr
    PS: dzieki falco za rzeczowa odpowiedz bez zbednego pitolenia o d...
    Maryni. Przyda sie :)
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki