  • 21. Data: 2009-01-29 04:15:36
    Temat: Re: Gruzja 2008 - film tym razem
    Od: AlF <s...@g...com>

    Ibba wrote:
    > Użytkownik "marvin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Głos "Ivony" faktycznie rozpierdala tatuaże...
    > Projekcja filmu sprawia ból. :(

    no bez jaj. Ja ogladnalem wszystko jednym ciurkiem. Posmak Ivony zniknal
    po 5 minutach a potem nie moglem sie wybudzic do normalnego zycia. W
    sumie ta monotonna narracja ma sens. hipnotyzuje Ciebie w magiczynym
    swiecie egzotycznych wypraw motocyklowych.

  • 22. Data: 2009-01-29 04:17:19
    Od: AlF <s...@g...com>

    AlF wrote:

    > rewelka, thank you. A czy moge poprosic o jeszcze jedna rzecz ;-)?
    > Powaznie.

    moze tak - czy jest mozliwosc bys spisal mi dokladne liste miejscowosci
    ktore odwiedziliscie w kolejnosci chronologicznej. zrobilbym z tego na
    Google maps publiczna mape (albo prywatna do wlasnego uzytku).

    Pozdr, A.

  • 23. Data: 2009-01-29 09:19:56
    Od: Dzielak <D...@g...com>

    Jarecki - mistrzostwo świata!
    Moje marzenie i wogóle - na razie chyba brak mi odwagi i nie znam
    drugiego czuba, który chciałby partycypować w takim wypadzie.
    Nic to czas coś napewno przyniesie.
    Oby więcej takich!

    Pozdrawiam,
    Dzielak

  • 24. Data: 2009-01-29 11:57:32
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 29 Sty, 05:17, AlF <s...@g...com> wrote:

    > moze tak - czy jest mozliwosc bys spisal mi dokladne liste miejscowosci
    > ktore odwiedziliscie w kolejnosci chronologicznej. zrobilbym z tego na
    > Google maps publiczna mape (albo prywatna do wlasnego uzytku).

    To znajdziesz w relacji Buzara. jakby coś brakowało, to pytaj.

    Jarecki

  • 25. Data: 2009-01-29 11:58:22
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 29 Sty, 10:19, Dzielak <D...@g...com> wrote:
> [...]
    > Moje marzenie i wogóle - na razie chyba brak mi odwagi i nie znam
    > drugiego czuba, który chciałby partycypować w takim wypadzie.

    Dzięki, dzięki :) No i odwagi życzę, z resztą chyba nie jest
    potrzebna :)

    Jarecki

  • 26. Data: 2009-01-30 05:01:27
    Od: AlF <s...@g...com>

    Jarecki wrote:

    > To znajdziesz w relacji Buzara. jakby coś brakowało, to pytaj.

    a jak ja bede wiedzal czy czegos brakuje skoro mnie tam nie bylo :) ?

    tak czy owak - zaczalem budowac mape na podstawie relacji i niestety
    google maps kuleja juz w Turcji - dotarlem z Wami tutaj tylko:
    http://tinyurl.com/bqn27v

    pozdr, A.

  • 27. Data: 2009-01-31 19:42:57
    Od: The_EaGle <t...@h...com>

    Dzielak pisze:
> [...]
    > Moje marzenie i wogóle - na razie chyba brak mi odwagi i nie znam
    > drugiego czuba, który chciałby partycypować w takim wypadzie.

    Takich co by sie znaleźli jest sporo. Gorzej z żonami tychże - one
    właśnie są głównym hamulcowym poznania świata ale jak widać nie
    wszystkich :)

    Pozdrawiam
    Rafał