  • 1. Data: 2009-01-25 23:53:57
    Temat: Skuter <= 50 ccm - prawo jazdy
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    Witam

    Chciałbym się dowiedzieć, na czym w końcu sprawa stanęła. Na początku
    września zeszłego roku dużo mówiło się o _zamiarze_ wprowadzenia
    nowelizacji ustawy nakładającej m. in. obowiązek posiadania określonej
    kategorii prawa jazdy nawet przez kierujących
    skuterami-pięćdziesiątkami. Nigdzie jednak nie znalazłem żadnych
    konkretnych informacji o faktycznym wprowadzeniu tych przepisów w życie
    (archiwum tej grupy też przeszukałem). To jak to w końcu jest - można
    jeździć jak dotychczas?

    Zbig T.

    (Trzy dolary w temacie sprawią, że email dojdzie)

  • 2. Data: 2009-01-26 03:39:57
    Temat: Re: Skuter <= 50 ccm - prawo jazdy
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Zbig T. <z...@z...net> wrote:

> [...]
    > konkretnych informacji o faktycznym wprowadzeniu tych przepisów w życie
    > (archiwum tej grupy też przeszukałem). To jak to w końcu jest - można

    Można - do 50cc i z blokadą 45km/h.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 3. Data: 2009-01-26 03:41:24
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Zbig T. <z...@z...net> wrote:

> [...]
    > konkretnych informacji o faktycznym wprowadzeniu tych przepisów w życie
    > (archiwum tej grupy też przeszukałem). To jak to w końcu jest - można

    Można - do 50cc i z blokadą 45km/h. Musisz mieć jedynie dowód rejestracyjny
    i OC a skuter musi mieć wbity przegląd zerowy (bez niego nie wydadzą dowodu
    rejestracyjnego).

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 4. Data: 2009-01-26 19:04:14
    Od: PB <p...@b...pl>

    Mon, 26 Jan 2009 03:41:24 +0000 (UTC), na pl.rec.motocykle, Adam
    Wysocki napisał(a):

    > Można - do 50cc i z blokadą 45km/h. Musisz mieć jedynie dowód rejestracyjny
    > i OC a skuter musi mieć wbity przegląd zerowy (bez niego nie wydadzą dowodu
    > rejestracyjnego).

    z wyjatkiem fabrycznie nowego. Ten nie przechodzi zadnego przegladu,
    dostaje bezterminowy przeglad na podstawie homologacji.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)