  • 11. Data: 2009-01-26 21:59:14
    Temat: Re: Gruzja 2008 - film tym razem
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 26 Sty, 19:00, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:
    > Jarecki napisał(a):

    > No ale przeciez jakies informacje w tym tekscie mowionym sie pojawiaja?
    > Wiec szkoda ich tracic.
    > Nie chcialbym zebys(cie) traktowal(i) moja khem, khem krytyke jako
    > marudzenie malkonteta ale bede sie upieral - stylistyka wideoklipu jest
    > mi obca, niemniej preferuje zwiezle relacje - zarowno filmowe, jak i
    > fotograficzne i tekstowe. No wiesz... Zeby bylo samo geste ;)
    > Wszystkiego i tak nie da sie pokazac/opowiedziec za jednym zamachem...

    Wiem, że się nie da. Ale postaw się w mojej sytuacji i z ponad 7miu
    godzin wywal tyle, by zostało właśnie to co jest. I tak ze 3 przebiegi
    robiłem, bo początkowo wyszło 3h :)

    Trailer właśnie się wysyła :)

    Jarecki

  • 12. Data: 2009-01-26 22:00:39
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 26 Sty, 22:09, -koNkRet- <k...@o...pl> wrote:

    > Bandziorno!
    > obejrzałem pięć odcinków i jestem pod wrażeniem. Podoba mi się i sam
    > sposób przedstawienia wyjazdu jak i sama wyprawa. Zazdroszcze Ci tego
    > co zobaczyłeś i przeżyłeś. Pozdrawiam.

    Wielkie dzięki!!! Wreszcie ktoś o wyjeździe, a nie o filmie :)

    Jarecki

  • 13. Data: 2009-01-26 23:17:35
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Jarecki pisze:

    > Wielkie dzięki!!! Wreszcie ktoś o wyjeździe, a nie o filmie :)

    Ależ wyjazd to mieliście bezapelacyjnie fantastyczny.
    Chyba już o tym było w wątku z opisem tegoż
    Pomimo tego, że opis był dość rozległy przeczytałem go od początku do końca.
    Zachwyt i zazdrość....

    A co do relacji filmowej- sposób czytania cokolwiek jednak odstrasza.
    Twój podkład byłby z pewnością dużo lepszy. Normalnej intonacji nie
    zastąpi IMO nic.
    Zazdroszczę i chylę czoła

  • 14. Data: 2009-01-26 23:21:29
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 26 Sty, 17:01, AlF <s...@g...com> wrote:

    > swietny pomysl. tez mysle ze przydal kilkuminutowy trailer z jakas
    > muzyka w tle.

    No to dorobiłem "trailer". Pierwsza pozycja pod tym samym linkiem.

    Jarecki

  • 15. Data: 2009-01-27 03:46:10
    Od: AlF <s...@g...com>

    Jarecki wrote:

    > No to dorobiłem "trailer". Pierwsza pozycja pod tym samym linkiem.
    >
    > Jarecki

    rewelka, thank you. A czy moge poprosic o jeszcze jedna rzecz ;-)? Powaznie.

  • 16. Data: 2009-01-27 07:24:14
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Jarecki pisze:

    > Wielkie dzięki!!! Wreszcie ktoś o wyjeździe, a nie o filmie :)
    >
    > Jarecki
    A jak bedzie z tymi innymi formami dystrybucji? Pytam bo nie moge
    piany bic bez ogladania:(

    --
    Qlfon, Kraków

  • 17. Data: 2009-01-27 08:22:28
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    On 27 Sty, 08:24, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > A jak bedzie z tymi innymi  formami  dystrybucji? Pytam bo nie moge
    > piany bic bez ogladania:(

    Wczoraj nie dało rady, spróbuję dzisiaj, ale będzie ciężko. Się
    zobaczy.

    Jarecki

  • 18. Data: 2009-01-27 08:28:26
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Jarecki pisze:

    > Wczoraj nie dało rady, spróbuję dzisiaj, ale będzie ciężko. Się
    > zobaczy.
    >
    > Jarecki

    Spoko, opis "literacki" mi sie podobal, notowania tych co widzieli tez
    wysokie to poczekam, dzieki!:)
    --
    Qlfon, Kraków

  • 19. Data: 2009-01-27 09:44:47
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Jarecki" napisal...

    > Zapewniam Cię, że na pewno wyszło lepiej, niż jakby komentarze miały
    > by być nagrywane moim głosem :)

    Moze ktoras z Pan uczestniczacych w wyprawie moglaby uzyczyc glosu? :) I w
    ogole dzieki za film i relacje! Bardzo fajnie poczuc troche klimatu
    "wyjazdowego" w srodku zimy ;)

    Pozdrawiam
    marvin
    xj600s

  • 20. Data: 2009-01-28 09:07:23
    Od: "Ibba" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marvin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Moze ktoras z Pan uczestniczacych w wyprawie moglaby uzyczyc glosu? :) I w
    > ogole dzieki za film i relacje! Bardzo fajnie poczuc troche klimatu

    Głos "Ivony" faktycznie rozpierdala tatuaże...
    Projekcja filmu sprawia ból. :(