  • 1. Data: 2009-01-25 22:16:17
    Temat: Ostatni uczciwy sprzedawca na allegro ?
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO>

    Z cyklu znalezione na allegro.

    Od 12 lat sledze ogloszenia motocyklowe i jeszcze nigdy nie spotkalem sie z
    tak rzetelnym opisem motocykla.

    http://moto.allegro.pl/item523079533_yamaha_xtz_660_
    tenere.html

    --
    mr
    Moto Guzzi Breva 1100

  • 2. Data: 2009-01-26 13:13:28
    Temat: Re: Ostatni uczciwy sprzedawca na allegro ?
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Od 12 lat sledze ogloszenia motocyklowe i jeszcze nigdy nie spotkalem sie
    > tak rzetelnym opisem motocykla.
    >

    > http://moto.allegro.pl/item523079533_yamaha_xtz_660_
    tenere.html

    tez na niego zwróciłem uwagę. Pochwała się należy

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 3. Data: 2009-01-26 13:51:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    mr wrote:
    > Z cyklu znalezione na allegro.
    >
    > Od 12 lat sledze ogloszenia motocyklowe i jeszcze nigdy nie spotkalem
> [...]

    nie moge mu nic zarzucić, ale znów bez przesady. Co On takiego napisal w tym
    ogłoszeniu?

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 4. Data: 2009-01-26 13:59:21
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-25 23:16:17 +0100, "mr" <f...@o...plSKASUJTO> said:

    > Z cyklu znalezione na allegro.
    >
    > Od 12 lat sledze ogloszenia motocyklowe i jeszcze nigdy nie spotkalem sie z
    > tak rzetelnym opisem motocykla.

    Niestety, umieszczenie zbyt dokładnego opisu czasem kończy
    się wystawianiem w nieskończoność. Na tle wszystki "nuffka nieśmigana
    od emeryta", wygląda się na kogoś, próbującego wcisnąć złom :-/

    de Fresz

  • 5. Data: 2009-01-26 14:04:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    de Fresz wrote:

    > Niestety, umieszczenie zbyt dokładnego opisu czasem kończy
    > się wystawianiem w nieskończoność. Na tle wszystki "nuffka nieśmigana
    > od emeryta", wygląda się na kogoś, próbującego wcisnąć złom :-/

    i niestety tak jest :( choć wszytski powoli zmierza w dobrym kierunku.
    Zakladając, ze rynek motocykli będzie rozwijał sie tak jak samochodowy, to
    ludzie 'znormalnieją' i będą rozumieli coraz więcej, jak np. w przypadku
    samochodów i ich przebiegów. Kiedyś 2 letnie auto z przebiegiem 130tys km
    bylo absolutnie nie do sprzedania. teraz jest zupelnie pełnowartościowym
    samochodem.

  • 6. Data: 2009-01-26 14:46:04
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    mr napisał(a):
    > Z cyklu znalezione na allegro.
    >
    > Od 12 lat sledze ogloszenia motocyklowe i jeszcze nigdy nie spotkalem sie z
> [...]
    Nie widze w tym nic nienormalnego. Choc rozumiem odruch, to podobne -
    rzetelne opisy - zdarzaly sie juz na alledrogo, a i adresy do nich mozna
    bylo znalezc na tej grupie ;)

  • 7. Data: 2009-01-26 14:48:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    zbigi pisze:

    > Nie widze w tym nic nienormalnego. Choc rozumiem odruch, to podobne -
    > rzetelne opisy - zdarzaly sie juz na alledrogo, a i adresy do nich mozna
    > bylo znalezc na tej grupie ;)

    Swoja droga to dziwny kraj w ktorym uczciwego sprzedawce pokazuje sie
    palcem :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-01-26 19:28:06
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Kuczu" napisał :
    > Swoja droga to dziwny kraj w ktorym uczciwego sprzedawce pokazuje sie
    > palcem :)

    Tak. Też mam takie odczucia. Tak samo jak samo określenie - bezwypadkowy.
    Jakby mu czegoś brakowało. ;)
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 9. Data: 2009-01-26 20:04:15
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO>

    > nie moge mu nic zarzucić, ale znów bez przesady. Co On takiego napisal w
    > tym ogłoszeniu?

    No wlasnie i w tym problem gosc jest uczciwy i opisal stan motocykla zgodnie
    z prawda co spotyka sie tak czesto jak towar w okazyjnej cenie w media
    markt..

    Czyli nie ma u niego takich tekstow jak: przebieg
    30tys km(moto ma np15lat) ,uzytkowany tylko w weekendy, po dziadku czyli nie
    katowany, stan idealny, bardzo zadbany bezwypadkowy (tylko rama i lagi
    prostowane),

    --
    mr
    Moto Guzzi Breva 1100

  • 10. Data: 2009-01-26 20:21:22
    Od: b...@o...pl

    Bardzo ciekawy temat. Tak sie sklada ze jestem sprzedawca tego
    motocykla. Poprzednie moto mialo jeszcze bardziej szczegolowy opis,
    tzn dokladnie wszystko notowane przy jakim przebiegu co bylo robione,
    lacznie ze zmiana zarowki w kierunkowskazie. Ale nie o tym... rzetelny
    opis motocykla zaowocowal ogromna popularnoscia wsrod osob
    przegladajacych aukcje. Nieco wczesniej jak go wystawialem bez
    dokladnego opisu popularnosc byla o 50% mniejsza i praktycznie zerowe
    zainteresowanie aukcja. Postanowilem opisac dokladnie co i jak,
    znajomi zakladali ze nikt sie nie odezwie po takim opisie, a okazalo
    sie wrecz przeciwnie... Zainteresowanie wzroslo o 100%, codziennie
    dzwonily telefony o motocykl i umawiali sie ludzie, chetni do
    obejrzenia moto. Kupila go 2 ogladajaca osoba, ktora przejechala pol
    PL po to moto. Wzrost zainteresowania aukcja w jakims stopniu wywolany
    byl zblizajacym sie sezonem, ale tez jestem pewny, ze konkretny opis
    bez ukrywania wad wywoluje wzrost zainteresowania danym przedmiotem, w
    tym przypadku motocyklem. W PL niestety jest tak, ze najlepiej
    sprzedaja sie motocykle z przebiegiem 30- 40 tys km, niezaleznie od
    rocznika i chyba nie zmieni sie tego, ze liczniki po przekroczeniu
    granic PL w magiczny sposob ulegaja zredukowaniu przebiegu...
    Osobiscie po tej 660 Tenere kupilem 750 Super Tenere z rocznila 89 i
    mimo, ze jej stan jest wg mnie ponad przecietny i przebieg wskazuje 62
    tys km, zakladam ze ma nakulane 162 tys... Nie ma co ukrywac, moto nie
    jest mlode, a jego przeznaczeniem nie jest kursowanie raz w tygodniu
    do kosciola czy po bulki... No chyba ze rzeczywiscie ktos jezdzil na
    zasadzie Pussy Racera przez tyle lat, ale to watpliwe :)